Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva kulta, vauva kulta, tule jo! Tule jo!

Vierailija
03.03.2008 |

Äiti tahtois päästä, äiti tahtois päästä synnyttään, synnyttään..

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen tuli vähän limaa jossa verta (sori vaan, jos jotain ällöttää ;P). Eli ehkä tuolla kohdunsuulla jotain tapahtuukin joskus ;).

Mitenkäs muut? Kaikki jo synnyttämässä?

ap

Vierailija
62/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla kaksosten äidin kanssa yhtä aikaa osastolla, koska me lähdettiin sairaalaan hieman klo5 jälkeen 17. päivä. Ja neljän tunnin päästä tästä 3650g, 52cm terve poika oli tullut maailmaan!!

Synnytys oli nopea, mutta en kyllä toista enää luomuna haluaisi kokea, oli nimittäin mulle elämäni karmeimmat 20min, kun aukesin ne puuttuvat 5cm kertarysäyksellä kalvojen puhkaisun jälkeen.

Kun kaikki oli kunnossa, päästiin jo tänään kotiin.

Oikein kovasti tsemppiä kaikille odottajille, ja toivotaan lyhyitä odotteluja LA:n tienoilla!

6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä positiivisin ketju aikoihin : )

Vierailija
64/144 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUpisteli pari tuntia sen 10 min välein ja sitten PUM, ei mitään. Soittelin jo kättärillekkin silloin ja käskivät tulemaan kiireen vilkkaa.

Mutta tuossa lastenvahtia odotellessa tosiaan sitten loppuivat ja se siitä sitten.

Kyllä mua nyt vituttaa, anteeksi kielenkäyttöni, mutta en voi mitään. Huomiseen ei ole montaa tuntia ja eiköhän 12 h päästä synnytystä ole jo käynnistetty, kalvot puhkastu. turhauttavaa

Mutta tämä on niin tuskastuttavaa ja turhauttavaaa ettei tosikaan. Tämä raskaus on mennyt niin pitkälle ja vauvat ovat isoja kaksosiksi, ei ihme että tuntuu että pää sekoaa juuri.

Empä jaksa nyt kummempaa, omaa napaani tuli taas vaan. Mutta tulin vain ilmoittamaan etten synnyttämään lähtenyt eikä sitä tulekkaan ennen huomista. Mutta jotain positiivistä, ne ei voi enään käänyttää mua takaisin, mulla on jo huomenna todennäköisesti vauvat maaimassa:)

Ja onnea synnyttämään lähtevälle!!!!!!!!!:)

t: kaksosisa odottava

Vierailija
65/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen mielenkiinnolla kaksosten äitiä palaavaksi ja ap:tä jolta vedet mennyt. Jänskättää.

Vierailija
66/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju :)

Olisipa jo itselläkin nuo viikot menossa :)

Odottelija rv31+0

Vierailija
67/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä möllöttää vielä se 41+4 jolta limatulppa lähti, eipä mitään ole tapahtunut suuntaan taikka toiseen.

Vierailija
68/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen törmännyt tähän ketjuun, ja alkanut olemaan hengessä mukana. Itsellä vielä viikko LA:kaan, johan tuo alkaa jännittämään :)!

t. rv39

Vierailija
69/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ä-polille sain ajan torstaiksi klo 10. Ei voinut päivälläkään joustaa, byhyhyyyyyyyyyyy. Alkaa olemaan epätoivoinen meininki. Suunnattomalla mielenkiinnolla odotan kuullakseni syntymämitat ja syön hatullisen paskaa jos on alle 4-kiloinen, kuten taas arviossa väittivät.

ap

Vierailija
70/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kaksoset jaksavat? Toivottavasti kaikki mennyt hyvin ja ap kans sekä te muut, tulkaa kertomaan sitten nyyteistänne tänne. Taitaa vauvakuumetta pukata muka tällä mammalla, vaikka kolme olen jo pukannut maailmaan ja ajattelin sen riittävän. :D

Vierailija
71/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siellä kaksoset jaksavat? Toivottavasti kaikki mennyt hyvin ja ap kans sekä te muut, tulkaa kertomaan sitten nyyteistänne tänne. Taitaa vauvakuumetta pukata muka tällä mammalla, vaikka kolme olen jo pukannut maailmaan ja ajattelin sen riittävän. :D

Mä olen myös vakaasti sitä mieltä, että kolme saa sitten luvan riittää, mutta monet varoittelevat sen vauvakuumeen kuitenkin sieltä salakavalasti vielä hiipivän ;). No, saas nähdä. Saisi tämän yhden nyt kunnialla ulos joskus..

Tämä raskaana oleminen vain on aina ollut mulle niin epämieluisaa puuhaa, etten usko ihan ensimmäiseen kuumeeseen sortuvani :P.

ap

Vierailija
72/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minullakin esikoinen syntyi rankan shoppailureissun seurauksena, joten ei muuta kun kaupungille :D

Zemppiä kaikille odottajille ja tulkaa sitten heti kertomaan pikkuisten mitat ja sukupuolet :o)

Vierailija
73/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisestatuli kertalaakista aivan hillittömästi limaa, siitä n. 30 min. alkoivat säännölliset ja voimakkaat supistukset.. Kakkosesta tuli päivällä vähän vähemmän limaa ja parissa erässä, yöllä loiskahti lapsivettä ja aamulla syntyi.

Nyt limaa siis tullut pari kertaa ja aika mitättömiä , mutta kyllä siellä edes _jotain_ tapahtuu ;D. Elän toivossa, ettei tarvitse mennä torstaina kontrolliin, mutta usko alkaa olemaan mennyttä :P.

Saunaa ei ole, seksi ja siivoaminen ei kiinnosta ja shoppailu eilen ei toiminut ;).

Eilenkin kävelin taas puolen Helsingin läpi, mutta silläkään näemmä muuta vaikutusta kuin kipeät lonkat ja selkä, kraah.

ap

Vierailija
74/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap, minullakin esikoinen syntyi rankan shoppailureissun seurauksena, joten ei muuta kun kaupungille :D

Zemppiä kaikille odottajille ja tulkaa sitten heti kertomaan pikkuisten mitat ja sukupuolet :o)

Vierailija
75/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin viimeksi kirjoitella kun oli rv 41+1? En muista. Joka tapauksessa, vieläkään ei supistuksen supistusta, tai mitään muutakaan kuin menkkamaista jomotusta. Eikä mitään limoja tai muuta epäilyttävää.

Neuvola oli eilen, kaikki on hyvin sekä lapsella että minulla.

Huomenna äpolille, saas nähdä mitä meinaavat.

Vierailija
76/144 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt 40+5 ja aamulla lähti selvä limatulppa! Ei voi kyllä erehtyä vaikkei esikoisesta sellaista koskaan lähtenytkään.

Voi vitsi, jokohan tässä pääsis synnyttämään lähiaikoina??? Jännittävää aikaa tämä kieltämättä on. Tänään on neuvolakin päivällä ja sinne kait sitä mennään, vaikka mielummin lähtisin synnyttämään...

Kirjoitelkaahan tänne muutkin viimeisillä metreillä olevat ja kohtahan varmaa saadaan vauva uutisiakin jo:)

Vierailija
77/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon mukanaeläjiä taitaa teillä ketjuun kirjottaneilla odottajilla olla. :) Itsekin kommentoin tonne alkupäähän ja olen tätä seurannut ja muistellut vuoden takaisia tuntemuksiani... Noi ylimenevät päivät on niiin pitkiä. Tsemppiä synnytykseen, kyllä sulla pääsiäisenä on jo nyytti kainalossa.

Vierailija
78/144 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän siellä sitten meinaavat. Toivottavasti saan kivan lääkärin.

Vierailija
79/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiveissa olisi etten ihan heti ainakaan pääsisi kertomaan kokemuksiani. ;) Mutta saa nähdä, kun uskon kuitenkin kaiken olevan ihan ok, että ehkä antavat vielä odottaa.

-125-

Vierailija
80/144 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jussina laitettu aluilleen! =) Tsemppiä kaikille!