Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotimme esiteltiin sisustuslehdessä. Kuvassa isä ja lapset hääräsivät keittiössä.

Vierailija
24.11.2008 |

.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ovat myös mieheni ystäviä ja tiukan paikan tullen he valitsisivat varmaan hänet. Minulla on ns. vähemmän tarjottavaa. En ota myöskään riskiä, että menetän lapseni. Jos miehelläni olisi suhde, voisin ajatella toisin kuin nyt. Kyse on ollut satunnaisista työmatkoihin liittyvistä kerroista, ehkä jostain juhlistakin. Minulla ei ole todisteita kuin se yksi tauti ja senkin mieheni kiisti. Meillä on kaikki hyvin, kun en mieti, kenen kanssa mieheni on iltaisin hotellissa tai jossain. Olenko oikeasti niin selkärangaton, kuin jotkut täällä sanovat? Olen ajatellut, että minä olen se, joka pitää perheen koossa ja takaa lapsille tasapainoisen elämän. -ap

Vierailija
2/40 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä liittoja, joissa mies käy vieraissa ja vaimot sen tietävät. Tulisi aikamoinen eroaalto, jos kaikki petetyt vaimot hakisivat eroa.

En eroaisi, jos suhde on riidaton. Tilanne on aivan eri sitten, kun lapset on aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa toisessa ketjussa kaikki mammat huutaa että älkää erotko, jos mies pettää täytyy lasten takia pystyä jatkamaan liitossa, lasten eteen uhrauduttava ja annettava omien halujen ja tunteiden mennä sivuun,

sitten kun jollain on rikas mies ja ns luxuselämä, huudetaan heti että eroaeroaeroa JSSAP kun on petostapaus :D

Selittäkääs tämä ilmiönne mammat

Vierailija
4/40 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ym. lehdet on täynnä näitä kulissiperheitä

Vierailija
5/40 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jatka kaikin mokomin kuten tähän asti.

Vierailija
6/40 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki ap itsellesi nuori rakastaja äläkä enää anna kertaakaan miehellesi! Ties vaikka hivin toisi sulle seuraavaksi:/

Vierailija
7/40 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen tätä omaani, josta kyllä toivuin. Vasta nyt aloin ajatella, että mieheni voi tehdä jonkun raskaaksi. Miten hän on voinut olla niin tyhmä? Hän tietää, että romahtaisi korkealta, jos niin tapahtuisi. Pelaamme venäläistä rulettia, molemmat oikeastaan. Jos minä kuitenkin lopetan seksin, mies epäilee varmaan, että minulla on toinen mies. Sillä ajaisin hänet takuulla vieraisiin sänkyihin. Helvetti. Piakkoin hän tulee kotiin ja elämä jatkuu ennallaan. Kohta on tulossa isot juhlat ja siellä edustan hänen rinnallaan, hänen ystäviensä seurassa. -ap

Vierailija
8/40 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen tätä omaani, josta kyllä toivuin. Vasta nyt aloin ajatella, että mieheni voi tehdä jonkun raskaaksi. Miten hän on voinut olla niin tyhmä? Hän tietää, että romahtaisi korkealta, jos niin tapahtuisi. Pelaamme venäläistä rulettia, molemmat oikeastaan. Jos minä kuitenkin lopetan seksin, mies epäilee varmaan, että minulla on toinen mies. Sillä ajaisin hänet takuulla vieraisiin sänkyihin. Helvetti. Piakkoin hän tulee kotiin ja elämä jatkuu ennallaan. Kohta on tulossa isot juhlat ja siellä edustan hänen rinnallaan, hänen ystäviensä seurassa. -ap

ai linnan juhlat vai?

Vierailija
9/40 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/40 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi nyt te. -ap

Vierailija
11/40 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa kuvassa minä istuin divaanilla, kyseinen lehti kädessä. Kuvatekstissä kerrottiin, että monet esineet kotona ovat peräisin miehen lukuisilta työmatkoilta ulkomailta. Tekstissä ei mainittu, että hän toi toki muutakin. Kiitos rakas, sukupuolitauti on ikimuistoinen tuliainen!

Vierailija
12/40 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kiva juttu...

Vierailija
13/40 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoossa?

Vierailija
14/40 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat immuuneja sukupuolitaudeille? -ap

Vierailija
15/40 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisitko kertonu tuon myös haastattelussa ;)

Vierailija
16/40 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei toivottu tuliainen ennen vai jälkeen jutun teon? Olettekos keskustelleet tästä tuliaisesta? Vai pidättekö kulisseja pystyssä?

Vierailija
17/40 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:n salpoliisit etsiä tän lehden??=) Eli mikä lehti on kyseessä?

Vierailija
18/40 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdyin vasta vähän aika sitten miettimään kaikkea. Luulen, että siksi elimistöni oireilee, koska salaan asioita, itseltänikin. En uskalla luopua tästä kaikesta, ja mikä pahinta (vai parasta), mä rakastan miestäni. Jos hän pyytäisi anteeksi, varmaan antaisin. -ap

Vierailija
19/40 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa asiaa ei koskaan tapahtunut, vaikka molemmat tiedämme totuuden. En edes usko, että kyse on yhdestä kerrasta. En usko enää mitään. -ap

Vierailija
20/40 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo syö henkisesti sua aika paljon... :'(