Kotimme esiteltiin sisustuslehdessä. Kuvassa isä ja lapset hääräsivät keittiössä.
Kommentit (40)
Suomi on täynnä liittoja, joissa mies käy vieraissa ja vaimot sen tietävät. Tulisi aikamoinen eroaalto, jos kaikki petetyt vaimot hakisivat eroa.
En eroaisi, jos suhde on riidaton. Tilanne on aivan eri sitten, kun lapset on aikuisia.
tuossa toisessa ketjussa kaikki mammat huutaa että älkää erotko, jos mies pettää täytyy lasten takia pystyä jatkamaan liitossa, lasten eteen uhrauduttava ja annettava omien halujen ja tunteiden mennä sivuun,
sitten kun jollain on rikas mies ja ns luxuselämä, huudetaan heti että eroaeroaeroa JSSAP kun on petostapaus :D
Selittäkääs tämä ilmiönne mammat
ym. lehdet on täynnä näitä kulissiperheitä
niin jatka kaikin mokomin kuten tähän asti.
hanki ap itsellesi nuori rakastaja äläkä enää anna kertaakaan miehellesi! Ties vaikka hivin toisi sulle seuraavaksi:/
ennen tätä omaani, josta kyllä toivuin. Vasta nyt aloin ajatella, että mieheni voi tehdä jonkun raskaaksi. Miten hän on voinut olla niin tyhmä? Hän tietää, että romahtaisi korkealta, jos niin tapahtuisi. Pelaamme venäläistä rulettia, molemmat oikeastaan. Jos minä kuitenkin lopetan seksin, mies epäilee varmaan, että minulla on toinen mies. Sillä ajaisin hänet takuulla vieraisiin sänkyihin. Helvetti. Piakkoin hän tulee kotiin ja elämä jatkuu ennallaan. Kohta on tulossa isot juhlat ja siellä edustan hänen rinnallaan, hänen ystäviensä seurassa. -ap
ennen tätä omaani, josta kyllä toivuin. Vasta nyt aloin ajatella, että mieheni voi tehdä jonkun raskaaksi. Miten hän on voinut olla niin tyhmä? Hän tietää, että romahtaisi korkealta, jos niin tapahtuisi. Pelaamme venäläistä rulettia, molemmat oikeastaan. Jos minä kuitenkin lopetan seksin, mies epäilee varmaan, että minulla on toinen mies. Sillä ajaisin hänet takuulla vieraisiin sänkyihin. Helvetti. Piakkoin hän tulee kotiin ja elämä jatkuu ennallaan. Kohta on tulossa isot juhlat ja siellä edustan hänen rinnallaan, hänen ystäviensä seurassa. -ap
ai linnan juhlat vai?
Toisessa kuvassa minä istuin divaanilla, kyseinen lehti kädessä. Kuvatekstissä kerrottiin, että monet esineet kotona ovat peräisin miehen lukuisilta työmatkoilta ulkomailta. Tekstissä ei mainittu, että hän toi toki muutakin. Kiitos rakas, sukupuolitauti on ikimuistoinen tuliainen!
ovat immuuneja sukupuolitaudeille? -ap
oisitko kertonu tuon myös haastattelussa ;)
tämä ei toivottu tuliainen ennen vai jälkeen jutun teon? Olettekos keskustelleet tästä tuliaisesta? Vai pidättekö kulisseja pystyssä?
av:n salpoliisit etsiä tän lehden??=) Eli mikä lehti on kyseessä?
Pysähdyin vasta vähän aika sitten miettimään kaikkea. Luulen, että siksi elimistöni oireilee, koska salaan asioita, itseltänikin. En uskalla luopua tästä kaikesta, ja mikä pahinta (vai parasta), mä rakastan miestäni. Jos hän pyytäisi anteeksi, varmaan antaisin. -ap
Periaatteessa asiaa ei koskaan tapahtunut, vaikka molemmat tiedämme totuuden. En edes usko, että kyse on yhdestä kerrasta. En usko enää mitään. -ap
Eikö tuo syö henkisesti sua aika paljon... :'(
Ystäväni ovat myös mieheni ystäviä ja tiukan paikan tullen he valitsisivat varmaan hänet. Minulla on ns. vähemmän tarjottavaa. En ota myöskään riskiä, että menetän lapseni. Jos miehelläni olisi suhde, voisin ajatella toisin kuin nyt. Kyse on ollut satunnaisista työmatkoihin liittyvistä kerroista, ehkä jostain juhlistakin. Minulla ei ole todisteita kuin se yksi tauti ja senkin mieheni kiisti. Meillä on kaikki hyvin, kun en mieti, kenen kanssa mieheni on iltaisin hotellissa tai jossain. Olenko oikeasti niin selkärangaton, kuin jotkut täällä sanovat? Olen ajatellut, että minä olen se, joka pitää perheen koossa ja takaa lapsille tasapainoisen elämän. -ap