Uskaltaisitko olle yksin mökillä joka ihan korvessa
viikon ajan? Mä ajatttelin kokeilla. Mitäs jos rupee pelottamaan?
Ihmisiä ei missään kilometrikaupalla, auto ei jäisi mun käyttöön
Pimeetä, ei katuvaloja
Kommentit (52)
tosin aika monet viikolla töissä...
mökillä on katuvalot? Me asutaankin sellaisessa korvessa ettei ole katuvaloja,eikä pelota yhtään!
peesi 26.
Päivänvalossa menee yksinolo, mutta kun pimenee...viikko yksin on muutenkin pitkä minulle.
Mulle sopi oikein hyvin korvessa mökillä yksinolo aikoinaan, tässä elämäntilanteessa ei vaan onnistu, mutta ehkä taas muutaman vuoden päästä...
mulla ei aseenkantolupaa et sekin
ja voi tulla ruumiita turhaan. ampusin ensin ja sit vasta kysyisin " kuka sielä" joka risahdusta vahtaisin
Asun ihan korvessa enkä pelkää yksin kotona, vaikka olisin viikkoja yksin, mutta naapurissa pelkäisin.
Tai kyllä kai sitä alkaisi ihmisä pelätä jos ei niitä viikkoihin näkisi.
mielikuvitus vaan voi tehdä tepposet..kuulee ja näkee kaikenlaista mukamas
Borgå72:
No meillä ei telkkua talvella, kun ei sähköjä nääs
Olen muutamia vuosia sitten ollut yksin mökillä, joka saaressa ja jossa ei ole mitään mukavuuksia. Ei ollut ees venettä käytössä. Olin vuorokauden yksin ennen kuin muut liittyivät seuraan. Kyse oli kesästä, joten ei niin paha. Luin kirjoja öljylampun loisteessa ja nautin aamuyöstä rantakalliolla punkkua ja kuuntelin radiota. Oli tosi terapeuttista.
paitti ukonilmalla sekin kamalaa.
Kuulosti muuten kivalta toi.
edelleenkin, Suomessa suurin riski väkivaltaan on tuttujen kesken juovuksissa. Satunnaiset väkivallanteot ovat erittäin harvinaisia ja tapahtuvat useimmiten kaupungeissa.
asuntona talvella? Eikö semmostakin ole tapahtunu? Piileksivät mettissä ja talvella asuvat ihmisten mökeillä kun ne ei käytössä
joissa on merkkejä asutuksesta, jäljet lumessa tms. Eihän ne kiinni halua jäädä!
Itse en pelkää luontoa yhtään ja pyrin tuosta ihmisten pelostakin pääsemään eroon järkeilemällä.
Mutta uskaltaisin tietty, jos olisi pakko.
hiihtelisin, saunoisin, lukisin ja vaikka mitä kivaa. Ihana rauha!
Silloin voisi laittaa oven kunnolla lukkoon. Mutta noissa mökeissä on usein se kamaluus, että pitää mennä ulkohuussiin, jolloin ovi on avattava ja pimeydessä vaanivat elämet ja psykopaatit kohdattava :)
Tosin paljon tehdään mökkimurtoja Suomessa eli kyllä sitä hämäräperäistä sakkia liikkuu metsissä.
Vaikka näin kello 12.20 keskipäivällä, kun on valoisaa, en tajua mitä ihmettä minä pelkään. Mutta annas olla, jos hämärtää, vaikkapa sataa tai, mikä pahinta, ukkostaa... Ihan tavallinen pimeäkin saa minun mielikuvituksessani peurat muuttumaan ihmislihaa janoaviksi hirviöiksi ja Turun saaristossa on aivan varmasti alligaattoreita. Niistä ei vain puhuta.
Ja pahimpia ovat ihmiset, ne, joita ei näe, mutta joita on AIVAN VARMASTI puskat pullollaan ja kaikki ne haluavat tappaa minut hiiiiitaasti ja tuuuskallisesti. Ovat siellä vaanimassa.
Vähänkö minä olen PELLE. Herätän miehenkin aina pissareissulle mukaan yöllä. Onneksi on kiltti mies.