Lue keskustelun säännöt.
apua äkkiä!!
24.03.2008 |
miksi mulle tuli suomeksi ilmotus että olen voittanut freelotossa? en ole vielä uskaltanu laittaa tietojani..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ne lähettää niitä sähköposteja miljoonia ja aina löytyy se prosentti joka on niin tyhmä että vastaa.