Kuinka monta kiloa olet Tuulia painavampi? Tuuli = 49kg
Kommentit (16)
Olen raskaana rv kohta 12 ja painan 41.8 kg.
mutta olen taatusti paljon lyhyempi ;)
Pituutta taitaa kyllä olla pari senttiä vähemmän, mutta ei se mitään selitä.
Liikaa minulla on, kolmen lapsen jälkeen.
Kadehdin kyllä Tuulin kroppaa, tosi upea! Oli minullakin tuossa iässä...
Neljä lasta. Just eilen saunasta tultuani katsoin itseäni kokovartalopeilistä ihmeen armollisena ja päätin, että tämä on ihan hyvinsäilynyt kroppa 29-vuotiaalle neljän lapsen äidille. Vaikka se ei ole samanlainen kuin 10 vuotta sitten, olen paljon enemmän sinut kroppani kanssa kuin silloin, kun mitään "vikaa" ei periaatteessa pitänyt olla... Painoin 10 vuotta sitten saman verran.
Pituutta mulla 163. Kiinnostaisi tietää Tuulin pituus, sillä vaikka itsekin olen hoikka ja etenkin pieniluinen, on Tuuli paljon "kuikelomman oloinen". Enkä siis sano tätä mitenkään pahalla, en vain keksinyt muuta ilmausta kuin "kuikelo"...Tarkoitan, että Tuuli näyttää paljon pidemmältä ja kapeammalta - kuin pajunvarsi - kuin minä (samanpainoisena). Itse en näytä mielestäni silmiinpistävän hoikalta kiloineni, mutta hän mielestäni näyttää.
Ikää mulla kuitenkin varmaan 10 vuotta enemmän (31) ja lapsikin löytyy...
Oliko kysymys siitä tosi-tv ohjelma Big Brotherissa persettään jakaneesta kimittäjästä?
24kg.
Pituus 173cm ja raskaana. Pahoinvointia alusta asti ja mikäs muu siihen auttaa ku jatkuva ruuan mussuttaminen... :/
niinkuin vuosi sitten. Nyt 25kg painavampi.
Tuuli iässä kyllä painoin saman verran kuin hän.