Lue keskustelun säännöt.
Minkä ikäisenä leikkasitte pois pikkupoikanne enkelikiharaisen takatukan?
Kommentit (2)
Minua ei henkilökohtaisesti miellytä ylipitkä hiushaitula sen enempää tytöillä kuin pojillakaan. Meillä on siis molemmat lapset käytetty parturissa jo alle vuoden iästä lähtien.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jätin kiharat sivuille ja taakse, mutta alkoi näyttää hölmöltä n. 7 kk iässä kun kiharat tuli olkapäille ja sitten aloin leikkaamaan. Pöyheä tumma kiharainen tukka oli, nyt on muuttunut ihan vaaleaksi, vieläkin kasvaa ihan hurjaa vauhtia.