Sopiiko blondille hopea- vaiko kultakorut?
Kommentit (12)
ajattelin laittaa hopeakorun huomenna kaulaan
Itse en voi sietää kultakoruja, vaikka ne väritykseltään sopisivatkin. Käytän vain hopeakoruja.
Eli jos sinulle sopii paremmin kylmät värit (usein liila, sininen, musta, pinkki, kirkk. punainen) niin hopea mutta jos lämpimät värit ovat enemmän juttusi (oliivin vihreä, ruskea, roosa...) niin sitten kulta.
Värit olivat osviittaa antavia, molemmista löytyy kylmiä ja lämpimiä sävyjä mutta suurin piirtein noin) Tuo oranssi palkki jossa lukee keskustele on lämmin kun taas tuo vauva teksti tuolla ylhäällä on kylmä. (asiaa voi miettiä niin että onko lähempänä sinistä vai ruskeaa)
Itse olen Kesä mutta viileä sellainen eli puolet väreistä on kesän ja puolet talven hieman vaaleampina. (suurinpiirtein noin)
Itrse on siinä kevät, joten kulta on värini. Omaan keltaisen vaaleat hiukset, toki olen värjännyt niitä 15vuotta ja nyt kasvaa harmahtava juurikasvu. Iho on todella vaalea ja palan kesällä helposti. Kulmakarvani ovat tummat.
Itse omaan paljon muutenkin kultakoruja, joskus on kiva käyttää kyllä hopeaisiakin, mutta luonnostaan sitä itse on näitä kultaisia ostanut.
En ole värianalyysissa käynyt, mutta huomaan kyllä itsekin miten iho hehkuu kultakorujen kanssa. Hopea taas latistaa omia värejä.
Kultakorut eivät näytä halvalta, vaan rihkama kultakorut näyttävät halvalta. Ja junttikin sen tietää että kulta on huomattavasti kalliimpaa kuin hopea. Köyhät ostaa hopeaa kun kultaan ei ole varaa.
On valkokultaakin, ja platinaa, ne ovat hopean värisiä, valkoista metallia. Kulta näyttää minusta naisen päällä halvalta minusta, blondin päällä erityisesti. En ole nähnytkään tyylikkäitä kullanvärisiä koruja, ne ovat vain keski-ikäisille rouville.
Kylmille ihon ja hiusten sävyille sopii hopea paremmin, lämpimille kulta.