Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tuli vauva: 4-vuotias esikoinen meni sekaisin. :D

Vierailija
02.03.2008 |

Ei saisi nauraa, mutta silti...

Kävimme perjantaina kaupassa koko porukalla. Lapsi jäi meistä jälkeenpäin vähän ja alkoi siellä sitten huhuilla äitiä ja isää. Joku avulias mies meni auttamaan ja kysyi ovatko vanhemmat hukassa.

Lapsi sepitti hirveän tarinan siitä, kuinka hänet on jätetty kauppaan yksin ja vanhemmat ovat lähteneet jo kaupasta pois.

Sitten kun minä saavuin paikalle, lapsi tokaisi " mä tarkoitin minun OIKEITA vanhempia, minun OIKEAT vanhemmat ovat hukassa!" .

Säälittää vähän tuo pikkuveijari, tuntee ilmeisesti itsensä jotenkin ulkopuoliseksi, vaikka huomiota me ollaan hänelle annettu ihan yhtä paljon kuin ennenkin, ehkä jopa enemmän.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa maalailemaan...

Mä kuvittelin pienenä, että mun äiti on noita... Selittelin tätä tarinaa sitten vähän joka suuntaan. No, en sentään kuvitellut äitini lentelevän luudalla, ihan autolla kuljettiin ;)

Aloitin tämän, kun pikkusiskoni syntyi... olin tuolloin 3v. Sisko on ihan elossa... itseasiassa heitä on 2 jo. Kummallekaan en tehnyt mitään pahaa koskaan, vaikka vähän mustis olinkin.

Varmasti lapsesi naureskelee tälle itsekin vielä... Tuo noitajuttu muuten kerrottiin mun häissäni ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla