Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parantaa lapsen vastustuskykyä? Lapsi saa kaikki taudit mitä päiväkodissa liikkuu.

Vierailija
02.03.2008 |

Auttaako muu kuin siirtyä perhepäivähoitoon pieneen ryhmään?

Paikkakuntamme perhepäivähoitajat ovat järjestäen tylyjä tyyppejä, joten sekin olisi harmillinen vaihtoehto, lapsi kun on sopeutunut hyvin päiväkotiin ja pitää päiväkodin hoitajista ja kavereista.

Mutta itse alan olla hermoraunio, koska omat työni ovat kohta katastrofin partaalla koska olen suunnilleen kolmasosan tai puolet ajasta kotona sairaan lapsen hoitajana.

Onko tämä kevättalvi ollut muilla yhtä hankala vai olemmeko poikkeus? Miten tällaista jaksaa ja mikä auttaisi tilannetta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne köhät ja röhät -jos paranee.

Kroonista perussairautta sairastavan kannattaa hommautua alunperinkin pieneen hoitoryhmään.

Vierailija
2/6 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista käsihygienia. Peset lapsesi kädet KUNNOLLa saippualla aina hoidosta tullessa ja sinne mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut ihan yhtä kamalaa. Esikoinen aloitti eskarin ja siinä sitten sairastetaan koko ajan koko perhe.

Vierailija
4/6 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sairastaminen parantaa vastustuskykyä

- maitohappobakteerit (Gefilus) auttavat myös

- käsihygienia!

Vierailija
5/6 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin ottaa taas gefilus-tuotteet käyttöön, jotenkin olen unohtanut niiden käytön vaikka olemmekin niitä aiemmin käyttäneet. Kiitos muistutuksesta! Käsihygienia meillä on kunnossa.

Kuinkahan suuri hyöty influenssarokotteesta on?

ap

Vierailija
6/6 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihenkin vain, mikäli virus ei ole muuttunut liikaa - niin kuin usein käy.