Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entinen vuokraisäntä ei maksa takuuvuokraa takaisin, miten edetä?

Vierailija
02.03.2008 |

Muutettiin vuokra-asunnosta kuukausi sitten pois. Vuokraisäntä tarkasti asunnon, totesi kunnon hyväksi ja sopi mieheni kanssa, että takuusummasta katetaan parit kulut, kuten jääkaapin oven ripa joka oli meillä mennyt rikki. Siis katettavat kulut ovat yhteensä joitain kymppejä, takuuvuokra monta sataa.

Mies on lähettänyt vuokraisännälle tilinumeron jo kahteen kertaan ja pyytänyt maksamaan summan. Miten kauan vuokraisäntä voi pantata takuuvuokraa, ja mitä me voidaan tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" normaalin kulumisen" piikkiin...? Vai miten se oli hajonnut?

Jos kyseessä vanha kaappi jossa yhtäkkiä normaali käytössä jäi kahva käteen, niin ei teidän kuulu korvata uutta...!

Vierailija
2/4 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni on niin kiltti, ettei osannut oikein tuossa asiassa pitää puoliaan. Kaappi on vanha, ja pakastimen kahva oli uusittu jo ennen kuin muutimme asuntoon. Eli kahvan hajoaminen oli jopa odotettavaa.

Ei mua kuitenkaan riso ne pikkumenot, (joista osa on ihan oikeasti meidän aiheuttamia) vaan se, että vuokraisäntä panttaa MEIDÄN rahaa monta sataa euroa jo kuukauden ajan!

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi muuta kuin ota yhteyttä kuntasi kuluttajaneuvojaan ja kysy sieltä neuvoa. Mä oon muutaman kerran jostain asiasta kysynyt sieltä neuvoa ja aina ovat asiat lähteneet sujumaan, kun olen maininnut olleeni yhteydessä jo kuluttajaneuvojaankiin...

Vierailija
4/4 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa tarkistaa finlexistä; laki asunnon vuokrauksesta.