Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen lapseni on 2v yrittänyt vauvaa.

Vierailija
02.03.2008 |

Miten rankkaa voikaan olla kun kaverit saavat vauvoja ja itse ei saa. Tunnen suurta tuskaa lapseni puolesta :( En edes uskalla ajatella jos vauvaa ei tule koskaan, miten siihen voi sopeutua?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

=9

Vierailija
22/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ei ole olemassa yhtä ainoata oikeaa aikaa perustaa perhe. Jokainen tekee miten itselleen parhaaksi tuntee. Lapseni elämäntilanne on sellainen, että lapsi sopii siihen erittäin hyvin! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetti...

Jos se likka on vaikka putkimies ja onnellinen siitä, niin sillä on asiat todella paljon paremmin kuin niillä, jotka vetää kolmatta akateemista tutkintoa ja " etsii itseään" .

Olisi ollut minunkin elämäni paljon vaikeampaa, jos maailmassa ei olisi putkimiehiä ja sähkömiehiä... tai naisia...

Eihän sillä ole mitään väliä, onko se ammattitutkinto amis, amk vai korkeakoulututkinto... väliä on sillä, että ihminen on löytänyt sen oikean alan ja on onnellinen. Lisäksi väliä on sillä, että ihminen tekee töitä ja elättää itsensä / perheensä.

Hoitojen avulla varmaankin se kaivattu lapsi tulee. Kyllähän ne monilla auttavat. Jostain luin joskus, että kolmannes meidän sukupolvesta tarvii hoitoja, jotta saa lapsen.

Terkuin: Maalarin akateeminen tytär :)

Vierailija
24/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattaa heitä, eikä vaan tukea milloin mitäkin päättömyyksiä.

Vierailija
25/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin ainoa oikea aika olisi hankkia lapsia vasta sitten, kun monella on jo alkanut hedelmällisyys laskemaan. :o( Ammattikoulustakin voi valmistua sellaiseen ammattiin, jossa on onnellinen ja tyytyväinen lopun elämäänsä. Kaikki eivät halua lukea akateemisiksi...! Oma mieheni on kirvesmies ja unelmatyössään. Ei vähääkään haaveile mistään muusta ja hänelle oli selvää jo lapsena, että tahtoo aikanaan tehdä fyysistä työtä; joko palomieheksi tai raksalle.

Voin kuvitella ap miten sinusta tuntuu pahalta. Oma äitini on vastaavassa tilanteessa ja näen kuinka häneen sattuu yhdessä meidän kanssa, kun hoidoista huolimatta vauvaa ei kuulu. Oman lapsensa kohdalla toivoo aina, ettei murhetta tarvitsisi kohdata - mielummin kantaisi sen itse, vai mitä? :o( Meillä on menossa 5. lapsettomuusvuosi ja ikää 28 vuotta.

Vierailija
26/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, ap, että tuet lastasi. Hän on onnekas, kun voi jakaa lapsettomuuden tuskan myötätuntoisten läheisten kanssa.

Vaikeaa käsittää tätä ajatusmaailmaa, että vain kolmevitosilla akateemisilla olisi oikeus surra lapsettomuutta tai ylipäätään puhua siitä. Ap:n tytär on ilmiselvästi vastuuntuntoinen kansalainen, eikä parin vuoden yrittämisestä ja hoitojen aloittamisesta päätellen vauvahanke ole todellakaan mikään päähänpisto.

Tsemppiä teille, ap!

Vierailija
27/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oman lapsensa kohdalla toivoo aina, ettei murhetta tarvitsisi kohdata - mielummin kantaisi sen itse, vai mitä? :o(

Vierailija
28/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko epäonnistuneesi elämässä? Onko sinulla huono suhde äitisi kanssa?

Vierailija
29/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmiahan sinulla selvästi on!

Vierailija
30/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 20-vuotiaan kuulu alkaa perustamaan perhettä ja seuraamaan teiniäitinsä jalanjälkiä.

Vierailija
31/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla jo 23v kun vauva syntyy, se on ihan sopiva ikä äidiksi.

Vierailija
32/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä parikymppinen on jo ihan OK iässä perhettä perustamaan, jos siis on ammatti ja työpaikka, niin ja vakaa parisuhdekin. Mitä pitäisi vielä odottaa?

Vierailija
33/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittänyt lasta kaksi vuotta eli aloittanut tuon päättömyyden 20-vuotiaana.

Vierailija
34/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse on teiniäiti, suree, kun oma lapsi ei päädy samaan. Se se vasta ahdasmielistä on!

Vierailija
35/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on parasta mitä voi olla (nuorenakin). On tietysti naisia jotka ovat valmiita äitiyteen vasta 30v-40v ja se suotakoon heille.

Vierailija
36/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko susta siis hirmu saavutus saada oma lapsi pysymään lapsettomana 20-vuotiaaksi, mutta muuten talsimaan samaa latua. Ei minusta. Todellakaan.

Vierailija
37/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana.

Vierailija
38/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-kymppisenä asialle sentään usein ehtii tehdä jotain, kun taas 40-vuotiaan munasarjat toimivat usein jo viimeisiä vuosiaan. Ei ole lainkaan tavatonta, että 40-vuotias, jos hakeutuu hoitoihin, ei saa sieltä apua, koska suurista lääkemääristä huolimatta munasarjat eivät enää tuota munarakkuloita!

Vierailija
39/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitasko sopia, että jokainen tekee lapsensa (tai ainakin yrittää) sillon kun itse haluaa? Jokainen voi murehtia menetettyä elämäänsä tai olla murehtimatta.

Vierailija
40/50 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain esikoiseni 2kk vaille 22-vuotiaana, ja voin sanoa että se oli aivan liian aikaisin.. kypsä olisin 10 vuoden kuluttua,nyt olen 25

nuoruus jäi liian lyhyeksi!