Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks anopin pitää aina tolloilla??

Vierailija
02.03.2008 |

Meille on tulossa vauva ja eilen miehen kanssa mietittiin huvikseen lapselle nimiä ja anoppikin siihen osallistui. Mä sit sanoin, että jos tulee poika, niin toiseksi nimeksi tulee Tapio isäni mukaan (esikoispojan toinen nimi tulee isältään ja ukiltaan). Anoppi siihen, ai miksi Tapio. Selitin miksi ja sit hän siihen, että ei kyllä itse ikinä laittaisi lapsensa nimeksi Tapio, koska siitä tulee mieleen lapio!! Jaahas, no kiva tietää, että jos anopin toinen lapsenlapsi on poika, tulee mummolle hänen nimestään aina mieleen lapio..

Meillä ja veljeni perheellä on ollut käytössä minun mummoni neuloma (ohuesta puuvillalangasta) tosi kaunis kastepuku (ei tietenkään sellainen normaali valkoinen hörhelöjutska, vaan neulottu siis). Siitäkin piti kommentoida, että esikoisella oli ristiäisissä kuulemma ollut hikinäppylöitä sen takia, kun puku oli liian kuuma!! Joo ja ne hikinäppylät olivat tosiaankin niitä hormoni tms. näppyjä, joita tulee noin parin kuukauden iässä... Ja ristiäiset olivat syyskuun lopussa, joten ei ihan hellekään ollut.. Ja lisäksi mekko oli päällä " virallisen osuuden ajan" ja sen jälkeen vaihdettiin sellainen valkoinen juhla-asu pojan päälle. Ja seuraavan ristiäiset tulee kans olemaan loppusyksystä.. Mutta vissiin harmittaa, kun emme miehen kanssa halunneet käyttää anopin siskon tyyliin lakanakankaasta vääntämää kastemekkoa..

Joo, menee varmaan raskaushuurujen piikkiin tämä, mutta kyllä välillä ärsyttää! Kiitos kun sain avautua! :-)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano ettei teidänkään suvussa niin onnistuneita nimivalintoja ole. Ja sen jälkeen olet hiljaa. Tyhmä nainen jos ei osu ja uppoa.

Vierailija
2/2 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mieskään ei koskaan näihin mitään kommentoi.. Olisi voinut eilen sanoa, esim. että onneks tätä asiaa ei kysytäkään sinulta! Mutta kun ei, niin ei.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla