onko hammaslääkärit jotenkin sadistisia persoonia?
siis miten joku voi hakeutua ammattiin jossa saa toiselle aiheuttaa kipua kärsimystä ja suoranaista tuskaa.
multa on revitty hampaita juurineen, porattu usein hermoon ja kaikkee muuta kivaa. eikä hampilääkärillä ilmekään värähdä.
mua ei hammaslääkäriin viiä enää kuin pakkopaidassa ja todella perusteellisessa tokkurassa.
Kommentit (8)
vaikka olen ollut hirvikolarissa, vammautunut autokolarissa ja käynyt läpi menestyksettömän vakuutusyhtiötaistelun, minkä seurauksena ollut niin rahaton, ettei ollut varaa maksaa sähkölaskua eikä varsinkaan kulkea niin kalliilla välineillä kuin busseilla.
Tuon puudutteettoman juurihoidon aikana olin 29 raskausviikolla, ja kivun takia alkaneet supistukset jatkuivat kaksi vuorokautta. Arvatkaa vaan, pelkäsinkö, että juurihoidon takia lapsi syntyy ennenaikaisena!
Pahinta mitä joudun tekemään työssäni kivun tuottaminen. Mutta jos niin teen, niin se on AINA kahdesta pahasta se pienempi. Tällaisia tilanteita on esim se, kun hammas on niin pahasti tulehtunut, ettei se puudu, ja silti siihen täytyy aloittaa juurihoito tai pahimmassa tapauksessa poistaa (ettei pahempaa tapahdu). Uskokaa tai älkää, niin se ei todellakaan tuota minkäänlaista nautintoa. Päinvastoin. Ja kaikista hirveintä edellä kuvattua on tehdä lapselle tai kehitysvammaiselle.
siis en ole hakeutunut ammattiin sadistisen luonteen vuoksi, vaan siksi, että halusin lääkäriksi, mutta en halua päivystää.
oikeasti kiltti ja helläsydäminen, vaikka ehkä vähän jörö.
Oliko raskaus nimenomaan syy, että et saanut puudutetta. Jos puudutteen antaminen oli raskauden takia poissuljettu, niin se ei kai tee hamppilääkäristä sadistia...?
Ovat tykänneet lapsena käydä hammaslääkärissä. Heillä ei ole yhtään reikää tai sitten yksi pieni. Aina on saanut kehuja ym. Ei siis tiedä siitä kivusta oikeesti mitään henkilökohtaisesti eivätkä ole mitenkään sadistisia. Tykkäävät näprätä pientä sormillaan. Ja raha ja status on myös ratkaissut paljon. Yksi ei päässyt lääkikseen niin meni hampaalle.
Tiesin jo etukäteen, että Ultracainia voi antaa varsinkin loppuraskauden aikana.
t. 3
ei edes vahingossakaan yritä olla helläkätinen.