Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exäni, Lasteni isä, olen niin vihainen hänelle...

Vierailija
01.03.2008 |

Hän tapaa lapsiaan vain kerran kuussa, Lauantaista-Sunnuntaihin, kuukauden ekana viikonloppuna.

No, tänään lapset alkoivat odotteleen isäänsä puolenpäivän korvilla, ei kuulu ei näy. Pojan puhelin soi, olen vielä hommissa. Soitellaan myöhemmin, no poika kertoo minulle että isänsä soittaa kun pääsee hommista.

Ei kuulu mitään, yritän soittaa exäni kännykkään virrat on pois. Poikakin yrittää monta kertaa, sama juttu.

Nyt sitten sain exäni kiinni (exäni työpaikan päivystysnumerosta) ja kysyn miksi ei tullutkaan sanoo mulle että ei ole poika hälle soittanut ja ilmoittanut halukkuudesta tulla. Siis häh...??? Poika on yrittänyt soittaa monta kertaa ja puhelin on kiinni.. Ja poika kyllä luuli että isä soittaa hälle sitten kun pääsee hommista.

No, äänestä päätellen ne hommat oli suoritettu mäyräkoiran kanssa

Miksi hitossa lapsille pitää tehdä tuollaisia temppuja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lapsenlapsia. Olisiko lapsille parempi, jos eivät kävisi isänsä luona? Menisivät vaikka mummolaan niinä viikonloppuina?

Vierailija
2/5 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun exäni naisystävä ei siedä lapsia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme ole kotona lasten kanssa kun tulee ehkä hakemaan

Vierailija
4/5 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juopporenttujen ym ym kanssa !!!

harkintaa peliin ennekuin aletaan lisääntymään pliis.

Vierailija
5/5 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei munkaan exällä ollut leimaa otsassa että alanpa tässä juopoksi kymmenen vuoden kuluttua. Oli ihan tavallinen juoja liiton alkuaikoina. Otti oluen tai pari muutaman kerran kuussa, ensimmäiset viisi vuotta, sitten se alkoi pikkuhiljaa lisääntymään siis juominen. Ja neljäntoista vuoden kuluttua juominen oli lähes päivittäistä ja juomaa meni paljon siis mäyrispäivässä ja vielä jotain kirkasta kaveriksi