Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAROKAA ITALIALAIS HUIJARIA JOKA MYY KAUPPOJEN PARKKIPAIKOILLA AUTOSTAAN NAHKATAKKEJA!!

Vierailija
01.03.2008 |

Mies puhuu englantia ja tarina on aina sama. On menossa lentokoneeseen eikä saa olla mukanaan ylikuormaa, niinpä tämä mies tarjoaa sinulle " hienoa tilaisuutta" : Saat ostaa häneltä huippulaatuisia italialaisia nahkatakkeja halpaan hintaan... Ite olin pöljä ja ostin 6 nahkatakkia hintaan 300e. Kotona googlasin tämän miehen ja tulos oli että hän on petkuttanut monia muitakin. Mua hän ei sillä tavoin rankasti huijannu koska otan noista takeista kolme ihan omaan käyttööni vaikka ei aitoja olekaan ja kolme jää kaapin pohjalle makaamaan, enkä onneksi menettänyt kuin 300e rahaa. Joku onneton oli maksanut tälle huijarille kolmesta takista jopa 850e.

Niin ja tosiaan mies on pukeutunut hienoon pukuun ja esittäytyy bisnesmiehenä joka on täällä ollut konferenssissa tai messuilla esittelemässä nahkatakkeja. Sekavaa tekstiä mutta levittäkää sanaa, ÄLKÄÄ OSTAKO TÄLTÄ MIEHELTÄ MITÄÄN!!

Sain käyntikortin jossa lukee nimi eugenio moccia, ainakin suomi24 löytyy juttua tästä huijarista. Nooh sainpahan muutaman kivan ylihintaisen feikkitakin... =/

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikemies myy nahkatakkeja parkkipaikalla, koska ei saa niitä mukaan koneeseen ylipainon takia =) Juu, näinhän ne liikemiehet toimii.

Ei kai kukaan ota tuota todesta, eihän?

Vierailija
22/36 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AITOJA nahkatakkeja takakontista viidelläkympillä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki kyseessä ja mikä päivä?

ap

Vierailija
24/36 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon olen ollut hiihtolomalla, joten täytyi tosiaan olla edellisviikko...

T: se, jonka töissä tyyppi kävi

Vierailija
25/36 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

takkeja nahkaisiksi? Periaatteessa rikosta ei tapahtunut. Yksi hölmö vain meni halpaan.

Vierailija
26/36 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tänään kuulin tuosta huijarista. oli ollut turussa myymässä. en tiedä tarkemmin tarkkaa ajankohtaa.

Vierailija
27/36 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. mieheltä jotain, nimittäin ap...;)

Vierailija
28/36 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on niin urpo, että tosiaan ostaa " nahkatakkina" lumppuja auton takakontista oli se sitten mustalaisilta tai italiaanolta, niin voiko puhua HUIJAUKSESTA??

Vierailija
29/36 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä olin niin tyhmä koska ne takit oli hyvännäköisiä niin ostin. Eihän se nyt lopulta ollu edes niin paha hinta 50e per takki mutta kun tämä mies pyytää niistä ainakin aluksi ihan hulluja summia.

ap

ja vielä lisään, morkatkaa vaan tyhmäksi tunnen minä itekin itteni. ;) =/

Vierailija
30/36 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää...

Tollasesta ei pitäis edes tarvia varottaa.. 300 ¿ oli sulla sitten ylimäärästä?

Vierailija
31/36 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

genuiinin nahasta tehtyjä vaan... Jaa, oliskohan toi " genuine lether" sitten vaikka genuiinin " nakaa" ?

Oikeesti, minkälaista takkia saa enää kankaisenakaan 50:llä, joten mitäpä haittaa, jos on kivan näköiset? Anna vaikka ylimääräiset jollekin.

Vierailija
32/36 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih hih...

Vierailija
33/36 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ps. mut en ole siel lasiliikkees töissä niinku joku epäili. ;)

Vierailija
34/36 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te ketkä teette " hyviä" kauppoja haistamalla nahan aitouden:

Aidon nahan tuoksua saa spraypullossa myös.

Vierailija
35/36 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tulis mieleenkään mennä edes juttelemaan jonkun " italiaanon" kanssa parkkipaikalla, joka pyytää et tules kattoo mitä mun takakontista löytyy *reps*

Oikeesti nyt saat syyttää vaan itseäsi. Hyvä tietty että sai omasta mielestäsi tehtyä hyvät kaupat.

Mutta mitä opimme tästä?

Vierailija
36/36 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan aikuisten oikeasti joku ostaa jotain tavaraa kaupan parkkipaikalta, auton takakontista?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi