Mä olen päättänyt, että vuoden päästä viimeistään hautaan viimeisetkin toiveet vauvasta.
Hävitän myös kaikki ne vauvanvaatteet, jotka olen kirppareilta haalinut ja pitänyt pieninä aarteina meidän vauvalle. Mut ei siitä mitään tule:( Pakko vain olla vahva, vaikka nytkin itkettää.
Kommentit (7)
Monta lootaa vaatteita vauvakuumeen lievittämiseen. En suostu hautaamaan toiveita ja tutkimuksiin matkalla.
vauvan vaatteita ja tarvikkeita vaikka eivät ole raskaanakaan.
Se jotenkin antaa voimia ja valaa myös ehkä uskoa siihen että joskus niiden sisään saa pienen nyytin :)
t: 3
mut niinkun ap:n tapauksessa kun vauvaa ei kuulu ja masentaa niin sitten ne vaatteetkin varmaan vaan masentaa vielä enemmän siellä laatikossa " näillekään ei oo mitään käyttöä niisk"
Ja mitä se asia sulle ylipäänsä kuuluu? Ilkeily ei ainakaan ketään auta, joskus voi olla kommentoimatta vai onko se niin vaikea tajuta?? Ja jos nyt välttämättä haluat tämän asian tietää, niin miksi jättäisin ostamatta jonkin kivan ja harvinaisen vaatteen jos sellainen tulee jossain vastaan? Onpa sulla kapealainen ajattelutapa...
Olemme yrittäneet nyt kolmisen vuotta, enemmän ja vähemmän. Tosin nyt viimeaikoina en ole edes uskaltanut kunnolla mitään yrittää sillä en kestä enää pettymyksiä. Tutkimuksiin voisi ehkä mennäkin, rohkeutta tässä keräilen lähinnä.
ne vauvanvaatteet on hankittu silloin yrityksen alkuvaiheissa kun tyhmänä ajattelin, että tärppää piankin. Nyt ne vaatteet ovat kellarissa pahvilaatikossa enkä todellakaan käy niitä hypistelemässä koskaan.
Luomusti vai hoidoilla? Onko teillä lapsia entuudestaan?
Tsemppiä yritykseen kuitenkin vielä. Kenties siinä vuodessa alkaa tapahtua... Ja jos luomuna olette vain yrittäneet, kannattaa kuitenkin käydä tutkimuksissa, ei sitä tiedä vaikka olisikin kyse jostain " helposti hoidettavasta" syystä.