Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muiden kolmekymppisten ympärillä alkaneet pariskunnat eroamaan?

Vierailija
29.02.2008 |

Jotenkin ahdistaa kun jo toiset kaverit ovat päätyneet eroon, lapsia kolme. Eka ystäväpariskunta erosi pari vuotta sitten, kaksi pientä lasta...Ja nämä molemmet pariskunnat on sellaisia että kuvittelin todella kestävän. Harmittaa eniten lasten puolesta. Helppo sanoa vierestä, mutta mielestäni kumpikaan eropari ei tehnyt tarpeeksi töitä suhteen eteen, varsinkaan kriisivaiheen iskettyä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista jos eroja alkaa tulemaan.

Vierailija
2/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi on jotenkin vaikea ymmärtää että ei pysty saamaan suhdetta kuntoon. Kyllä se on oikeasti siitä TAHDOSTA kiinni paljon. Aina ei voi olla helppoa ja ruusuista, mutta jos tahtoo, saa suhteen toimimaan. Mutta silloin on molempien tahdottava, vaatii myönnytyksiä molemmin puolin ja ennenkaikke kunnioitusta toista kohtaa. En voi sanoa että helppoa olisi meilläkään aina ollut. Lapsia on kolme, vanhin on 6 v. , nuorin 1 v. Mutta nyt tuntuu että ollaan onnellisempia kuin koskaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh.

Vierailija
4/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä välitä tai ahdistu. Se on vaan tätä aikaa kun kukaan ei oikein jaksa enää yrittää enää. pitäs olla aina kiva kivaa ja rakkautta ja upeaa jne... Kun totuus on , että ensi huuman jälkeen sitä opetellaan taas uudestaan rakastamaan. jotkut tekee sen vaikeemman kautta ja joillekin se on helpompaa, mutta yleensä se kannnattaa. Omalla kohdalla, onneksi, kriisi sattui opiskelu aikoihin ja ennen lapsia. Nyt 14 vuoden jälkeen tuntuu, että rakastamme toisiamme enemmän kuin ikinä aikaisemmin ja lapset vielä kuitenkin pieniä. Elämme siis sitä kuuluisaa stressaavaa aikaa. Nyt siistä saa ihanasti voimaa ja osaa arvostaa toista niinä heikkoina hetkinäkin.

Ne väkivaltaiset ja narsistiset suhteet ja päihde ongelmat on sitteen erikseen. Niistä pitääkin päästä eroon ja saada lapset pois.

Vierailija
5/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut pari = ei yritä yhtään eikä ajattele lapsiaan

Te olette pumpulissa eläviä itsekkäitä ihmisiä jotka ette ansaitse ystäviänne! Olette myös luultavasti onnellisia siksi, että miehellänne on toinen. Ja kun hän jää kiinni älkää erotko vaan yrittäkää, yrittäkää, yrittäkää ja yrittäkää. Olkaa onnellisia kun vaan päätätte olla. Elämänne on onnellista ja sujuu kun vaan päätätte niin. Ette sairastu, ette mitään, päätätte vaan ja yritätte.

Ja ei, en ole eronnut enkä eroamassa, olen realisti.

Vierailija
6/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä mitä perheen sisällä oikeasti tapahtuu!!!! Kaverin mies paljastui perheen pahoinpiteliäksi ja hulliúklsim eron jälkeen. Ei KUKAAN puhu kovin henkilökohtaisia asoita julkisesti ennen kuin on tulee tilanne omalle kohdalle,

Vierailija
7/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hakkasi mut siinä välissä....Tiedän jokaisen siirron, joten todella vaikea ajatella että jättäisi kertomatta.

Te jotka ajattelette että " ette tiedä kaikkea heidän elämästään" , teillä ei taida itsellänne olla kovin läheisiä ystäviä? Kyllä sen tietää koska puhutaan totta.

Vierailija
8/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla valmiita luopumaan mistään mieliteoista, menoista tai harrastuksista, vaikka perheessä on pieniä lapsia. Sitten väsytään ja aletaan riidellä, kun yksinkertaisesti ihmistä ei ole luotu tekemään kaikkea mahdollista yhdellä kertaa. Sitä ei tajuta, vaan oma paha olo laitetaan toisen syyksi ja siinä sitä sitten erotaan...

Ei ole enää Oy MEIDÄN PERHE ab:tä, ollaan MINÄ ITSE OY vastaan MINÄ ITSE OY ja lapset siinä välissä täysin hukassa.

Vierailija
9/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla lapset alle kouluikäisiä ja venhemmilla hirveä tarve elää omaa elämää.

Säälittäviä nämä nykyiset liitot.

Vierailija
10/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän olen jo ihmetellyt että milloin se alkaa. tuttavapiiri on 30-40-vuotiaita pääasiassa, toki jokunen vanhempi ja nuorempi mukaan mahtuu myös.

Luulen, että kunhan miesten 40-kriisit paukahtavat kehiin niin sitten rupeaa repeilemään ja vaimot pistetään vaihtoon nuorempaan.