Tänään maksetusta kh-tuesta!?!?!
Onko jolla kulla muulla tuki ollut normaalia pienempi? Vaikuttaako tuo helmikuun päivien lukumäärä, vai missä vika:
normaalisti tilille on tullut 253e, tänään tuli vain 198e! :O
Onko tuo ihan normaali maksu, vai miten on reilu 50e yht' äkkiä mulla vähemmän...??? Jos muilla ei ole samaa ongelmaa, täytyy maanantaina kyllä soitella Kelaan ja kysäistä asiaa...
Pi-Ki
Kommentit (4)
Poitsu täyttää ensi vkolla vasta vuoden...
MUTTA olisko mun pitänyt hoitaa muuten itse uusi verokortti sinne Kelaan??? Jaiks! Niin varmaan... Kaupungille sen kyllä lähetin jo sitä kuntalisää varten, mutta en tainnut Kelalle mitään ilmoitella... Kh-tuki kun alkoi, niin olivat sen verotoimistosta suoraan lähettäneet sinne.
Mutta täytyy siis Kelaan soitella ma. Olenko ainut, kelle tänään tuli pienempi summa? (Taidan olla... xD)
Moikka PI-KI!
Sama juttu täällä, vähemmän tuli kun odotin ;( Ja mulle ainakin sanottiin ettei tartte verokorttia KELAan lähettää se menee suoraan verottajalta tieto..Soittoa vaan että missä vika!
LYCKA
että kotihoidontuki on tullut. Mutta yllätyksenä ei ollut tullut koko tukea. Eli multa se sitten loppui kokonaan äippä/vanhempainraha kaudeksi kun maksettavaa ei kuulema enää ole noista kolmesta alle kouluikäisestä.
Eihän lapsesi ole täyttänyt 2 vuotta justiinsa? Silloin ainakin muistaakseni tuki putoaa sen 50 euroa. Ja helmikuussahan tuli taas uudet verokortitkin käyttöön..
Jos ei Kelan sivuiltakaan selvinne, niin varmaankin viisainta soitella Kelaan ja tiedustella syytä.
Terkuin Truutta