Mies räplää kikkeliä
Olen aina ajatellut, että se sohvalla makaava, kulkusiaan rapsuttava mies on urbaani legenda, mutta ei se näköjään olekaan :)
Eilen kyselin mieheltä, että huomaako se itse ollenkaan, kun räveltäminen alkaa. Totesi, että ei välttämättä. Tätä tapahtuu siis vaikka telkkaria katsellessa tai kirjaa lukiessa. Niin ja unissaan pitää tiukasti kiinni, ettei kukaan vaan vie :)
Muilla samanlaisia miehiä?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:14"]
Olen aina ajatellut, että se sohvalla makaava, kulkusiaan rapsuttava mies on urbaani legenda, mutta ei se näköjään olekaan :)
Eilen kyselin mieheltä, että huomaako se itse ollenkaan, kun räveltäminen alkaa. Totesi, että ei välttämättä. Tätä tapahtuu siis vaikka telkkaria katsellessa tai kirjaa lukiessa. Niin ja unissaan pitää tiukasti kiinni, ettei kukaan vaan vie :)
Muilla samanlaisia miehiä?
[/quote] ei sun mies on sika, jätä se
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:30"]Ei onneksi räplää meillä mies eikä poika.
Tosi kiva sitten kun sillä "munakädellä" räplää seuraavaksi kaukosäädintä ja sitten menee tekemään leivän? Toivottavasti pesee edes joskus kädet....
[/quote]
Ei sun nähden siis
Kutittaa joskus, eikö AP kutise ikinä mistään kohtaa?
Se vehje on kuitenkin meidän ainoa elin johon voi luottaa ja sen takia siitä pidetään huolta että se ei katoa.
:D
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:45"]Palstalaisia vaivaa taas peniskateus. Olisiko kiva, jos olisi kiva heiluva pippeli, jotka veivata ja vatkata? Eipä teillä ole ei. On vain psyko hukkaviiva eli se kohta, mihin Jumala löi kirveellä.
[/quote]
Yläpeukuista päätellen täällä on paljon munattomia naistenvihaaja lässyköitä. Vai painaako naiset itse yläpeukkua ihan innoissaan kun näkee tällaisia kusipääviestejä?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:30"]
Ei onneksi räplää meillä mies eikä poika.
Tosi kiva sitten kun sillä "munakädellä" räplää seuraavaksi kaukosäädintä ja sitten menee tekemään leivän? Toivottavasti pesee edes joskus kädet....
[/quote]
Meillä on tämän takia molemmilla omat muovirasiat makkaraa ja juustoa ym. varten. Ja "kuuntelen" aika usein veskin nurkilla, milloin pesee käsiään. Joo joo, olen nalkuttava kyylä, mutta jos ei vaan voi toisen munamehujen jäljiltä syödä ruokaansa, niin ei vaan voi.
Inhottavan näköistäkin se on, kun vieressä telkkua katsellessa käsi nulputtaa hurjaa kierrosta alapäässä. Kertoo vain "nostavansa" palleja, kun kehotan lopettamaan. Jos on vitjapallit, niin miksi ei voi käyttää kunnon kalsareita? Nautinto siinä on kyseessä, eikä mikään pakollinen kassien nostelu.
[/quote]
Hyi saatana, kuinka siedät tuollaista tai miten olet sekaantunut alunperin tuollaiseen eläimeen? Onneksi itselläni on sivistynyt ja hieno mies, joka kyllä tietää että hänellä on hieno mulkku ja osaa käyttää sitä kyllä mutta ei rävellä sitä.
Minulla on samanlainen mies. Olen miettinyt miten hän reagoisi jos minä alkaisin tekemään samaa. (Eri värkki tosin
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 13:02"]mina raplata kikelia nytkin uhh se tunne uhh tuntuu hyvale uhhh
[/quote]
Palstapersu heräsi
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:22"]
Kuule, mulkun kaivaminen on miehillä geeneissä. Kun poikavauva kehittyy niin, että se oppii hallitsemaan käsiensä liikkeitä niin sinne ne uppoaa kikkeliin ja se kaivaminen ja räplääminen jatkuu sitten hamaan hautaan asti. Luuleeko miehet että jos sitä mulkkua ei vartin välein vatkaa, niin se irtoaa ja putoaa pois?
[/quote]no juurikin tähän näin
Meillä miehen vehkeitä ei räplää missään muodossa muu kuin minä. Mies koskee niihin tasan silloin kun käy kusella tai pesulla.
Ei mun mies räplää, onneksi. Peseekö se tosiaa käsiään välillä, vai meneekö jääkaapille sen jälkeen...? Enkä mä edes ole mikään erityisen tarkka hygieniasta, tulipa vaan mieleen kun joku jo kirjoitti siitä tuolla aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:25"]
Mutta naiset sen sijaan ovat kaikki huoria jotka rupsahtavat siinä 17 ikävuoden jälkeen ja pillu muuttuu homeiseksi, sekä vihreäksi kusivituksi.
[/quote]
Kuulostaapa ikävältä vaivalta. Jos sinulle on käynyt noin, ei se kuitenkaan tarkoita, että kaikilla naisilla olisi sama vaiva. Tsemppiä, kyllä siihen on varmaan hoitokeinoja olemassa.
Toiset vaan ovat jääneet apinan tasolle.
Meidän perheestä löytyy 2 miespuolista IHMISTÄ ja kumpikaan ei räplää muniaan. Hygieniakin on kunnossa joten mikään kestosyyhy ei vaivaa ja hyvin on veehkeet pysyneet paikallaan vaikka ei niistä pidetä kiinni.
Pallien rapsuttelijat ja munan vatkaajat tosiaan levittelee niitä alapääpöpöjänsä ympäri kotia kun niillä "munakäsillä" kosketellaan joka paikkaan ja silitellään vaimoa, hoidetaan lapsia ja tehdään ruokaa YÖKS!
Jotain tasoa kiitos... Ap varmaan itsekin räplää alapäätään ja samoilla käsillä sitten mennään suoraa jääkaapille. Yök. Mutta onhan se varmaan niin kotoisaa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:30"]
[/quote]
Meillä on tämän takia molemmilla omat muovirasiat makkaraa ja juustoa ym. varten. Ja "kuuntelen" aika usein veskin nurkilla, milloin pesee käsiään. Joo joo, olen nalkuttava kyylä, mutta jos ei vaan voi toisen munamehujen jäljiltä syödä ruokaansa, niin ei vaan voi.
Inhottavan näköistäkin se on, kun vieressä telkkua katsellessa käsi nulputtaa hurjaa kierrosta alapäässä. Kertoo vain "nostavansa" palleja, kun kehotan lopettamaan. Jos on vitjapallit, niin miksi ei voi käyttää kunnon kalsareita? Nautinto siinä on kyseessä, eikä mikään pakollinen kassien nostelu.
En ole ikinä nähnyt miehen tekevän tuollaista, mutta olen monesti kotona käydessä nähnyt äitini rapsuttavan ohimennen häpyaluetta housujen päältä; joskus vähän nolona ehkä, kun ei ole onnistunut tarpeeksi huomaamattomasti.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:30"]
[/quote]
[/quote]
Onko tämä ap?
mutta naisethan näyttelee lompsaansa julkisuudessa jatkuvasti,ainavain miehiä morkataan ja kuitenkin niitä tarvitaan lompsan aukaisuun ja selaamiseen
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:56"]Tosi kiva. Räplää siis kusista kyrpäänsä, peseekö edes käsiänsä missään välissä? Vai meneekö jääkaapille ja samalla tonkii klyyvarista nyrkin kokosen nöllin ja sitten kaivaa vuorostaan persettänsä? Ihana mies........ Kusikyrvän räplääjä lähtisi vaihtoon.
[/quote]Ja sinä vielä imet kusikyrpää ! Hyi saakeli
[/quote]
vain suomalainen mies tekee sitä? suomimiesvihaa parhaimmillaan. suomilehmä.
suomilehmä
En todellakaan edes koske, saati ime. Sinä taidat itse imeä ja äijältä päässyt kusta mukana, kun tuollainen olet :D
[/quote]
[/quote]