Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono itsetunto - av:n yleisdiagnoosi

Vierailija
29.02.2008 |

Jos kehut lastasi, sinulla on huono itsetunto. Jos et kehu lastasi, sinulla on huono itsetunto. Jos puhut lapsesi ongelmista, sinulla on huono itsetunto. Jos puhut muiden lasten ongelmista, sitten sinulla vasta huono itsetunto onkin!

Sama se mitä sanot, aina täällä todetaan että onpa huono itsetunto. Yo:t, akateemiset, amikset, kouluttamattomat - huono itsetunto kaikilla jos uskaltaa taustansa mainita. Lihavilla on huono itsetunto, laihoilla samoin, laihduttaneilla ex-lihavilla on aivan olematon itsetunto. Arvostatko maallista hyvää ja turvallisuutta? Baah, huonoa itsetuntoa se vaan on. Arvostatko henkistä kypsyyttä? Sulla on vaan huono itsetunto. Etkö voi sietää rasisteja? Kehareita? Ääliöitä? Lähiömammoja? Amislaisia? Akateemisia? No hah, onpas sulla huono itsetunto. Jne.

Aina kun on jostakusta mitä vaan negatiivista sanottavaa, niin se vääntyy muotoon " huono itsetunto" , vaikkei ko. piirteellä olisi mitään tekemistä huonon itsetunnon kanssa.

Ja minä sen tiedän, minulla ON huono itsetunto, eikä se saa minua esim. vihaamaan lähiömammoja tai arvostamaan maallista mammonaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kärpäsestä on pitänyt tehdä noin iso härkänen ja näet rivien välistä huonon itsetuntosi kurkistelevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi