Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö itseäsi parempana ihmisenä kuin lapsetonta?

Vierailija
29.02.2008 |

Osaatko sinä elää oikein ja lapseton ei edes tiedä elämästä mitään? Ovatko lapsettomat itsekkäitä bilettäjiä ja matkailijoita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta jää kokematta jotain mitä heillä on

Vierailija
2/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmasti pitää paikkansa, että vanhemmilla on aivan erilainen vastuu kuin lapsettomilla, sitä ei tajua kuin vasta lapsen kanssa. MUTTA olen monet kerrat sanonut lapsettomile kavereille, että heillä on paljon sellaisia etuja, mitä meillä lapsellisilla ei enää ole (nukkumiset, menemiset jne.). Toisaalta meillä on myös sellaista, mitä heillä ei.

Ei se tee minusta parempaa vaikka mulla on kaks lasta eikä jotain toista huononna se, ettei hänellä ole lapsia joko omasta tahdostaan tai tahtomattaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se, onko lapsia vai ei, ei kerro eikä anna mitään vastauksia siitä, onko kyseinen ihminen jotenkin hyvä vai huono.

En keksi MITÄÄN syytä miksi oletusarvoisesti lapseton olisi jotenkin huonompi - kuten kysymyksessä vihjataan...

Vierailija
4/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa ketjussa, jossa kysytään, että jos voisit mennä ajassa taaksepäin, jättäisitkö lapset tekemättä, on vähän sen suuntaista kommenttia, ettei lapseton elämä ole elämisen arvoista. Itselläni on 2 lasta, mutta uskon, etteivät lapset ole elämän ainoa onni ja ilmankin voi elää hyvän elämän. Enkä pidä lapsettomia minään itsekkäinä pintaliitäjinä.

ap

Vierailija
5/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on, luvalla sanoen, aika tyhmiä.

Vierailija
6/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita parempana

Vierailija
7/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hermojani ja kestämistäni ei ollut mikään lapsettoman elämäni kokemus testannut likimainkaan yhtä paljon kuin lapset! Silloin kun minulla ei ollut vielä lapsia, en ikinä huutanut enkä suuttunut kenellekään mistään ja elin muutenkin seesteistä elämää. Nykyään on kaikki tunteiden pohjamudat kynnetty.

Vierailija
8/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntapa ole kuin joku muukaan.

Vierailija:

Osaatko sinä elää oikein ja lapseton ei edes tiedä elämästä mitään? Ovatko lapsettomat itsekkäitä bilettäjiä ja matkailijoita?

Vierailija
9/9 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykytilanne on kaikin puolin parempi, mutta en kai minä niin yksinkertainen ole että kuvittelisin: oma elämäni ennen lapsia = kaikkien lapsettomien elämä.

Vierailija:

tuossa ketjussa, jossa kysytään, että jos voisit mennä ajassa taaksepäin, jättäisitkö lapset tekemättä, on vähän sen suuntaista kommenttia, ettei lapseton elämä ole elämisen arvoista. Itselläni on 2 lasta, mutta uskon, etteivät lapset ole elämän ainoa onni ja ilmankin voi elää hyvän elämän. Enkä pidä lapsettomia minään itsekkäinä pintaliitäjinä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi