Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parempi: Emmaljunga Cerox vai Citycross?

Vierailija
29.02.2008 |

Siis työntöominaisuuksiltaan? Kellään kokemusta molemmista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummassa ei ole heittoaisaa? city cross?

siis meillä nämä missä ei heittoaisaa, käännetään " koppa" . minä olen ainakin ihan ihastunut näihin, kulkee kuin ajatuksen voimalla ja hyvät isot renkaat

Vierailija
2/5 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni heittoaisa on ehdoton! kesällä kun aurinko paahtaa ulkoillessa suoraan vaunuihin niin ei tarvi virityksiä tai kopan irroituksia kun on 3 sekunnin aikana vaihtanut työntösuunnan niin että aurinko ei pääse paistamaan vauvaan. tämä on helppoa ja vaivatonta ja voi tehdä tosi helposti tarpeen mukaan. kopan tai ratasosan kääntäminen onkin jo ihan toinen projekti...

sama pätee talvisiin ja syksyisiin vesi ja lumituiskuihin sekä koviin tuuliin. on tosi helppoa vaihtaa työntösuunta!

mulla on kokemusta molemmista rattaista ja molemmat on tosi hyvät, mut ceroxit on käännettävän työntöaisan vuoksi mielestäni paremmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuu näilläkin vauva kyydissä, eilen testattu! sai niin hirveät hepulit että piti keksiä kaikki mahdollinen :)

Vierailija
4/5 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti molemmat hyvät ja kevyet työntää... Miten eroja kasaanlaitettaessa? Kumpi menee pienempään tilaan?

tv. ap

Vierailija
5/5 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna sitten vaunuostoksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme