Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huuliherpes!

28.02.2008 |

Voi voi, onko kellään muilla puhjennut huuliherpes kerta toisensa jälkeen raskausaikana? Nyt on parin viikon sisällä jo neljäs (2 samalla kertaa) ja alkaa pikkuhiljaa ottamaan päähän! Onkohan muita hoitoja kuin nuo voiteet, jotka eivät tunnu auttavan..

fanny 6+4

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt ollut 2 kertaa huuliherpes tämän raskauden aikana. Tavallisista voiteista ei ole ollut mitään apua. Minä sitten kerran laitoin vauvan sinkkivoidetta ja -kas kummaa- jopa helpotti ja lähti nopeammin pois ikinä minkään tavallisen " oikean" herpesvoiteen kanssa. Taidan raskauden jälkeenkin vielä kokeilla tätä....

Vierailija
2/6 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

b-vitamiini valmiste auttaa hänellä vähän ja stressin välttäminen :)

meillä ei tarvitse kysyä mieheltä onko stressiä, näen heti hänen huulistaan sen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ollu mulla ihan yliveto! ei pääse leviämään ja paranee kivuttomasti

Sen asettaessa vaan täytyy muistaa et sen ihan pitää olla rasvaton ja kuiva!! Mä oon muutaman kerran putsannu herpeksen ja sen ympäröivän ihon ihan haavanpuhistus aineella nii et pumpulilapulla painan etten pyyhkimällä levitä mut siis et ylimääräset rasvat pois.

tulipa sekavaisesti, sori

Vierailija
5/6 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ensimmäistä odottaessa ihan alkuraskaudesta liki puoliväliin jatkuvasti rakko huulessa eikä siihen tuntunut tepsivän mikään, yleensä voide ehkäisi rakon syntymisen kun sitä laittoi heti ensimmäisen " tykytyksen" tullessa mutta eipä vaan tehonnut tuolloin, tota laastaria ei silloin vielä tainnut markkinoilla olla.

Tokasta ei sitten toistunutkaan sama vaiva.

Vierailija
6/6 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Myös minulla oli edellisessä raskaudessa ainakin 4 herpestä joista osa yhtäaikaa ja nyt on huulessa ensimmäinen tämän raskauden osalta.. Se on tosi inhottavaa! Olen huomannut, että apteekin rasvat toimii parhaiten, jos ne ei ole ollut käytössä pitkään ts. avattuna kauan. Ostan siis uuden tuubin mahdollisimman pian kun huulta alkaa tykyttää. Kallista lystiä, mutta muu ei ole (minun kohdallani) auttanut.

Tsemppiä kaikille tämän vaivan kanssa!

T. Arkamamma