Lopetin tupakanpolton ja lihoin 10kg joten aloitin uudelleen
nyt sitten tupakan voimin kärvistelen kiloja pois. On tää sentään vähän helpompaa kun silloin kun en polttanut, silloin en saanut kunnolla edes aloitettua laihdutusta kun koko ajan vaan teki mieli syödä jotain.
Nyt mennyt 3vkoa ja kiloja lähtenyt 2, menee sentäs jotkut vanhat housut jalkaan.
Kommentit (14)
tupakka kun poistaa ruokahalua... helpompaa syödä vähemmän.
Iski onnettomalle keuhkoahtaumatauti, kun aikansa veti tupakkaa. Eli kyllä se tupakka voi laihduttaa, älkää väittäkö muuta!
kun ei tee jatkuvasti mieli syödä, kun pääsen tavoitepainooni niin lopetan taas ja sillä kertaa lopullisesti. silloin myös jatkan näitä syömistapoja joita opettelen nyt enkä korvaa tupakkaa herkuilla.
voi kuinka salakavalasti se lihominen kävikään, paljon rankempaa on yrittää näitä kiloja karistaa pois :/
sori mutta en jaksa uskoa että keuhkoahtauma tulee nyt ihan heti vuoden sisällä.
ja jos tulee syöpä niin sitten tulee, jos en polttaisi niin tulisi varmaan vaikka en polttaisikaan, jos olisi tullakseen.
Vierailija:
On se ihanaa maata arkussa sentään laihana ja nyorena
Ja ku on laiha nii eipähän kantajien selkä rasitu niin kovasti. ;D
ja ihan näitten tupakointien aiheuttamana. Mutta sittenpä tosiaan laihdut, sehän sinulle tuntuu tärkeintä olevan...
päästä eroon, kun on kaikkee nikotiinilaastaria sun muuta.
Sitten olen joskus alkanut tosissaan miettiin että pitäskös alkaa tupakoimaan, mutta sitä ei mieheni varmaan sietäs, lentäsin kyllä tästä suhteesta pois ja heti
lopetin ja söin kun kaikki maistui niin hyvältä ja sitten huomasin että oho, olin lihonut 9kg ihan huomaamatta 6kk aikana :O
Yritin monesti lopettaa herkuttelun mutta en onnistunut paria päivää enempää, sitten aina repsahdin ja tuli vielä 3kg lisää. Yhteensä siis 12kg.
Korvasin tupakanpolton karkeilla, pitsalla, burgereilla, leivoksilla, kakuilla, herkuilla ym.
Eikä siinä vielä kaikki, kaiken tuon p*skan syöminen vaikutti tietty myös niin, että iho alkoi kukkimaan niin kasvoista kuin selästäkin. Hirveitä isoja ja kipeitä mätäpaiseita, hiukset rasvoittuivat todella nopeasti ja masennuin vain entisestään.
Sain tarpeekseni kitumisesta ja aloitin uudelleen polttamaan, poltin n. 4-5 tupakkaa iltaisin sen jälkeen kun lapset olivat menneet nukkumaan. Samalla siivosin ruokavalion siihen, mitä se oli ollut ennen lopettamista ja aloitin säännöllisemmän liikkumisen.
3kk oli uudet elämäntavat opittu ja olin 10kg kevyempi, en ihan lähtöpainossa mutta ihan kivasti kesäkunnossa kuitenkin.
Lopetin tupakanpolttoa aluksi niin että polttelin vain kun olin ulkona tai jos OIKEIN kovasti teki mieli, en siis kieltänyt sitä ihan kokonaan. Kesän sauhuttelin mutta syyskuussa 2006 vain päätin että nyt en enää polta ja siihen se sitten loppui.
Ei tehnyt tiukkaa lopettaa, enkä lihonut kun osasin kiinnittää huomion siihen, että en ala korvaamaan tupakkaa epäterveellisellä ruualla vaan esim purkalla, hedelmillä tai vihanneksilla.
Nyt mennyt 1.5v lopullisesta lopettamisesta ja olen karistanut kiloja vielä 5 lisää eli olen samoissa lukemissa kuin ennen raskauksia ja enemmän kuin tyytyväinen kroppaani.
Tupakkaa ei tee mieli, ei niin missään muodossa enää.
Tsemppiä, mutta muistathan lopettaa kun olet päässyt tavoitteeseesi. Ja jos et aloita tupakanpolttoa niin hyvät sulle, muistathan että pieni ylipaino on kuitenkin terveellisempää kuin tupakointi ja että tupakoimattomuus on paljon ihannoitavampaa kuin laihuus ja tupakointi yhdistettyinä ;)
niin vaikka ennemmin jotain sokerittomia pastilleja. Mulla toimi Nuo kikat. Vaikeinta oli töissä röökitauoilla ja baarissa. Rupesin tauoilla täyttämään ristikoita, baareissa en käynyt pariin kuukauteen ollenkaan.
Savuttomana nyt 4 vuotta, painoa ei muuten tullut lisää yhtään, joten niksit toimi ainain minulle :)
Zyban on tupakanpolton lopettamiseen tarkoitettu lääke, jota käytetään myös laihdutuslääkkeenä ja se myös kohottaa mielialaa.
Vierailija:
niin vaikka ennemmin jotain sokerittomia pastilleja. Mulla toimi Nuo kikat. Vaikeinta oli töissä röökitauoilla ja baarissa. Rupesin tauoilla täyttämään ristikoita, baareissa en käynyt pariin kuukauteen ollenkaan.Savuttomana nyt 4 vuotta, painoa ei muuten tullut lisää yhtään, joten niksit toimi ainain minulle :)
kiitos kuitenkin
ap
niin ja tuolle edelliselle kysyjälle niin kyllä, olen varma että pystyn lopettamaan uudelleen. Itseasiassa nytkään ei tee mieli tupakkaa, haluaisin vain että mielihalut ja älytön ruuanhimo menisi pois.
ei se itse polttaminen mitään laihduta.