Mitä mieltä nimestä Jaakko?
Kommentit (17)
ja jos oltais saatu toinen poika olisi se ollut Veikko =)
Veikosta en pidä sen yleisnimimerkityksen vuoksi, " iloinen veikko" jne ja kuulostaa myös peikolta :-)
Jaakko klassisempi!
Mitkä ovat teidän mieleisiänne nimiä? Todennäköisesti hyvin erityylisiä?
t. Jaakon äiti
eikä mikään väkisin väännetty yritelmä
Nyt meillä on Tuomas ja Matti. Jos vielä tulee kolmas poika joskus olen ajatellut että siitä tulee sitten Jaakko.
sitten se on ehkä ihan vaan Jaakko.
Pojallani on Veikko toisena nimenä, mieheni ukki ja minun ukkini olivat Veikkoja, hienoja miehiä! Setäni on Jaakko, todella älykäs ja upea ihminen. Eli nämä nimet saavat hyvän mielen minulle :)
mutta Jaska ja Veksi niistä sitten kuitenkin tulee. :)
Mitäs tuosta, ihana Kirsi Kunnaksen runo. Jaakko tykkää, kun sitä lausutaan, etenkin noista Jaakko Vaakko Vesirotta- ja Voi voi vaivastus -kohdista :D
Kiva kuulla, että moni tykkää. Olemme itsekin erittäin tyytyväisiä. Tuo Veikko kuulostaa kans kivalta, miksei me tajuttu antaa sitä toiselle pojista :-P
Matti on myös hyvä nimi. Makuasioita.
harkitsin sitä meidänkin pojalle mutta sitten toinen nimi voitti. Veikko on myös ok, mutta vähän kyllä sellainen vanhan miehen nimi. Toisaalta sehän joutaakin jo tulla uudelleen kiertoon!
Oikein suloinen ja reipas poika on, ei mikään reppana.
Tykkään vanhemmista nimistä ja minusta esim. Jaakko on sellainen rehti ja suomalainen nimi. Mutta kuka tykkää mistäkin, se on makuasia eikä niistä voi kiistellä.
mun veli ja isä, tossa järjestyksessä:)