Pyörätuoli-ihmisiä pidetään jotenkin " parempina"
ihmisinä? MIKSI???
Oma kokemukseni tämä ei ole! Hoitanut heitä yli 10v.
Oma teoriani on että ovat joutuneet tuoliin oppiakseen jotain.
Melkein järjestäin olleet itsekkäitä, määräileviä, itseään parempina ihmisinä pitäviä.
Heidän kuuluisi saada empatiaa. Itse siihen eivät kykene.
Kommentit (10)
Samalta tuntuu, siksi alanvaihto suunnitteilla. Jotain ihan muuta
nimitellä, arvostella kanssaihmisiä? EI todellakaan. Vaan niin tekevät.
Pitäisi ymmärtää ja ajatella asioita aina heidän kantiltaan
Kuluttavaa työtä
Enkä ole koskaan tavannut ilkeämpää ja itsekeskeisempää hyväksikäyttäjää kuin tämä vammainen. Oli tosi katkera kun ei itse pystynyt katsomaan televisiota tai lukemaan lehteä. Eikä kukaan muukaan saanut siihen kyetä
Vierailija:
Enkä ole koskaan tavannut ilkeämpää ja itsekeskeisempää hyväksikäyttäjää kuin tämä vammainen. Oli tosi katkera kun ei itse pystynyt katsomaan televisiota tai lukemaan lehteä. Eikä kukaan muukaan saanut siihen kyetä
jos luulee " pyörätuoli-ihmisten" olevan jotenkin enkelimäisempiä kuin muut.
Viisautta vaaditaan siltä, joka heidän kanssaan on paljon tekemisissä.
mitenkään parempia
Itse sitä tuovat julki.
Viisautta??? Hyviä hermoja ja huonoa kuuloa.
Oletko itse hoitanut heitä, eli tiedät mistä puhut?
jakelevat neuvoja ja " tietävät kaiken"
Kyllä se on itse koettava , että ymmärtää. Itse hakeuduin kampaajaksi ja kyllä on ihanaa työtä tuon jälkeen.
Eiköhän heistäkin löydy erilaisia tyyppejä, kivoja ja vähemmän kivoja.
Välillä oikein täytyy miettiä et onko täällä linjoilla terveitä vai hiukan henkisesti vajaita ihmisiä?
Mä en ole koskaan kuullutkaan et pyörätuolilla liikkuva ihminen olisi muka joku yli-ihminen. Ei kai kukaan jumaliste pyörätuoliin halua. Kaikilla ei vaan ole mahdollisuutta valita! Ja kun täällä terveiden maailmassa on kuitenkin elettävä, niin kyllä on pakko sanoa et kyllä ne fyysisesti terveet ihmiset niitä ylijumalia luulee olevansa.
Ei ole kyllä koskaan mielen laidassakaan vilahtanut (ainakaan) paremmuus. Minusta se ei ihmistä ylennä tai alenna, toimivatko jalat vai eivät.
Tuollainen vamma muuttaa ihmistä, eikä aina välttämättä parempaan suuntaan, vaikka mukava olisi ajatella, että kärsimys jalostaa.
Reumaatikot esimerkiksi, voi huh huh..