Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup:ikä/lasten ikä/koulutu/kuinka moneksi yöksi voisit jättää lapset mummolaan tai vastaavaan paikkaan?

Vierailija
28.02.2008 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinään ilman mua tai isäänsä, voisin jättää korkeintaan neljäksi yöksi mummolaan. Isänsä kanssa ilman minua, vois viikko olla sellanen aika minkä jälkeen vaatisin takaisin kotiin.

En muista oli vielä muita kysymyksiä.

Vierailija
2/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki (ravintolakoulu), isomman voisin jättää viikonlopuksi mummolaan. Pienempää en jättäisi vielä yöksi ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v. / 1v5kk / lähihoitaja / 2:ksi yöksi

Vierailija
4/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutuksen ja hoitoonjättämisvuorokausien suhteen? :D

Vierailija
5/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n ja vaarin luona yöhoidossa jo vauvasta asti (olin yh ensimmäiset kolme lapsen elinvuotta, eikä lapsi tapaa bioisäänsä). Vauvavuotena oli aina yhden yön kerrallaan, 2-vuotiaasta alkaen jo viikonloppuja, mutta ei kyllä usein. 4-vuotiaana meni 4 päiväksi mummin ja vaarin kanssa mökille.

Että sellainen yö per ikävuosi on meillä ollut tahti, tosin jo " 0-vuotiaana" oli sen yön mummilassa. Mummila on meidän lapsella toiminut sinä puuttuvana etäkotina aina, joten ei ollut vieras paikka, vaan pikemminkin kodin jatke.

Vierailija
6/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomman voisin jättää 3- 4 yöksi. Vauvaa en jättäisi vielä ollenkaan

Vierailija
7/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmän voisin jättää yhdeksi yöksi, isomman 2-3 yöksi.

Vierailija
8/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kuulla.

Vierailija
9/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinkin vien joskus kuuden aikoihin illalla ja aamulla olen jo paikalla ennenkuin heräävät. Kertaakaan ei ole ollut ongelmia. Tosin vasta kaksi kertaa nuorempi ollut, vanhempi pari kertaa enemmän

Vierailija
10/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup:ikä/lasten ikä/koulutu/kuinka moneksi yöksi voisit jättää lapset mummolaan tai vastaavaan paikkaan?

33 / 4, 6 / FM / voisin jättää esim 5-7 yöksi jos todella olisi tarve. Ovat olleet enimmillään 4 yötä kun olemme olleet pitkän viikonlopun reissulla miehen kanssa. Yleensä ovat mummilassa viikonloppukylässä 1-2 yötä.

Vierailija
11/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomman voisin jättää viikoksi, pienemmän ehkä kahdeksi yöksi. Riippuu tilanteesta.

Vierailija
12/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 3kk ja 2v. Esikoinen on ollut muutamia kertoja yhden yön mummolassa (ensimmäisen kerran 1v 10kk ikäisenä). En raskisi antaa olla pidempää aikaa.

Vierailija
13/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jättää lapset kahdeksi yöksi.

Vierailija
14/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias.

Lapseni ovat 4- ja 6-vuotiaat.

Minulla ei ole loppuun asti vietyä tutkintoa.

Lapseni ovat olleet tähän mennessä yhden yön kerrallaan hoidossa. Voisin ajatella jättäväni heidät luotettavan hoitajan huomaan korkeintaan kolmeksi-neljäksi yöksi (jos ihan pakko olisi).

Lasten isä hoitajana on tietysti eri juttu. Hänen kanssaan lapset voisivat olla ilman minua vaikka kuinka kauan.

Vierailija
15/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v/4kk/opistotaso/syksyllä jää yöksi hoitoon kun rapsahtaa 1v mittariin. Vauvaikäistä en jätä.

Vierailija
16/16 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä olekaan kuin yhdet isovanhemmat, mutta eivät he silti hoida lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi