ohjelma 45 minuuttia!
En saa mielestäni sitä näkyä, jonka kohtasin ko. ohjelamn mainoksesa eilen. Siis kertakaikkisesti NIIN JÄRKYTTÄVÄ näky, kun se pieni, viaton vastasyntynyt vauva huusi ja tärisi koko kroopallaan, koska äiti on käyttänyt raskausaikana huumeita. Vauvalla siis vieroitusoireita......
Kommentit (8)
Tärisevä ja huutava vauva oli todella järkyttävä!
vai tuliko jo...??
nyt tekis mieli jotenkin katsoa se kaiken uhallakin, mutta tiedän että mun EHDOTTOMASTI EI pitäisi katsoa - kaikki nuo sairaala yms. ohjelmatkin ihan liikaa.
Olen viimeisilläni raskaana ja tosi herkkänä kaikesta ja mieli masentunut. Pitäis vaan yrittää saada positiivisia asioita pääkoppaan, muuten kohta hajoan. Ei mitään ahdistavaa
Ap kirjoittaa. Yritin etsiä netistä tietoa siitä, miten vauvojen vieroitusoireita hoidetaan mutta en löytänyt Näin maalaisjärjellä ajateltuna ajettelisin vauvoille annettavan jonkinlaista korvaushoitoa, kunnes pääsevät pahimpien oireiden yli.
Taas kerran konkretisoitui kuinka paha ja julma maailma voi ollakaan. Lasten kaltoinkohtelua kaikin mahdollisin tavoin, mitä sairas ihminen ikinä voi keksiäkään.
Olen raivoissani, epätoivoinen ja SURULLINEN kaikkien niiden pienten puolesta, joita aikuiset tavalla tai toisella kaltoin kohtelevat.
haluaisin tietää milloin tulee vai tuliko jo?
syömään lääkkeitä koko raskauden ajan. Oireet olivat tosin lieviä, mutta teholla niitä tarkkailtiin.
Todella surullinen näky oli tuo pieni ihmisen alku. Kannattaisin pakkosterilisaatiota kaikille narkkareille, se nyt ei ikinä tule olemaan mahdollista, mutta eipä sitä ongelmaa muu vähentäisi.
Ja huumausaineiden käytöstä kunnon rangaistukset, eikä mitään päähän paijausta mitä se tähän asti on ollut.
Mun mies meni ihan hiljaiseksi järkytyksestä. En tiedä, pystynkö minä edes katsomaan tuota ohjelmaa..
Karmea lähtökohta vastasyntyneellä!!