Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla unelma?

28.02.2008 |

Hellitkö unelmaa uudenlaisesta elämästä? Onko sinusta jo pidemmän aikaa tuntunut siltä, että voisit tehdä tai olla jotain enemmän? Olet vihdoin ¿ kenties jonkin kriisin kautta - tullut käännekohtaan elämässäsi. Et halua enää palata entiseen, vaikka tulevaisuus saattaakin olla hieman hämärän peitossa.

Etsin samankaltaisessa elämäntilanteessa olevia ihmisiä ajatustenvaihtoon. Itse olen 30 + kahden lapsen äiti, joka on päättänyt toteuttaa unelmansa uudesta urasta. Muutos on monesti pelottava asia ja sain kouluttaja Brian Tracyn seminaarin innoittamana ajatuksen jakaa omia oivalluksiani ja kokemuksiani keskusteluryhmän kautta. Ajatuksena olisi siis jakaa kokemuksia, kannustaa toinen toistamme, suositella kirjoja tai kursseja, jakaa käytännön neuvoja ja antaa palautetta. Kaikki tämä siis positiivisessa ja rohkaisevassa hengessä. Jos siis olet valmis elämänmuutokseen tai kenties jo jonkin unelmasi toteuttanut, avarakatseinen ja aiheesta innostunut, meilaa minulle niin laitetaan aivoriihi pystyyn! Mietitään sitten yhdessä millä foorumilla keskustelu onnistuisi parhaten.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, eipä näkynytkään tuo meiliosoite viestissäni. Se on siis

suvib@welho.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla