Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Angiinasta...

Vierailija
28.02.2008 |

jos on eilen otettu nieluviljely kurkusta joka vain hieman punainen sillähetkellä, voiko tulos olla kuitenkin positiivinen?

Lapsellani nimittäin eilen otettiin viljely, ja kurkku ei ollut lainkaan pahan näköinen. Nyt juuri kurkkasin hänen kurkkuaan, se on aivan turvonnut ja vaalea peite koko nielun alueella. Lupasivat lääkäristä soittaa, mikäli koe on positiivinen. Olen tässä kahden vaiheilla, soitanko itse nyt heti joka tapauksessa vai maltanko odottaa vielä pari tuntia. Sanoivat soittavansa 12 mennessä jos positiivinen.

Lapsella 39 asten kuume, vatsakipua, ja " maailma pyörii" , ja siis kurkku tosi kipee.

Tiedän olevani aina liian hätäinen kun on lapsen sairaudesta kyse.

Kannattaako odottaa...??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama streptokokki tekee tulirokon ja angiinan. Lapsella vaan vähän punoitti kurkku ja nieluviljelyssä kasvoi kahdella plussalla streptokokki.

Vierailija
2/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angiina on aivan järkky tauti. Vetää aikuiseltakin helposti tajun kankaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi angiina viime viikolla ja kivut olivat aivan hurjat. Muista pyytää kunnon särkylääkkeet ja nielun puudutteet lapsellesi. Minä en saanut muuta kuin antibiootit. Tavalliset särkylääkkeet eivät auttaneet mitään. Anelin armokuolemaa mieheltäni, mutta se ei jostain syystä suostunut.

Vierailija
4/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parina ensimmäisenä päivänä. Sama kuin flunssassa, ei tartu kuin ensimmäisinä päivinä

Vierailija
5/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä parempi, jos pystyisivät laittamaan puhelinreseptin apteekkiin, ettei tarvitsisi raahata lasta lääkärille, jos hän on jo eilen käynyt.

Vierailija
6/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään vielä mitään, vaan olisivat odottaneet huomiseen toisen tutkimustuloksen saamiseen asti.

Lähden kohta apteekkiin. Kiitos.

Vierailija
7/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

viljelyssä angiina näkyy vaan

parina ensimmäisenä päivänä. Sama kuin flunssassa, ei tartu kuin ensimmäisinä päivinä

Siis se, että angiina näkyisi viljelyssä vain parin päivän ajan. Eihän se bakteeri häviä mihinkään. Angiina lakkaa tarttumasta vasta kun antibioottikuuri on alkanut. Sitä paitsi angiinan aiheuttaa bakteeri, flunssan virus. Flunssa paranee odottamalla, angiina tarvitsee antibioottikuurin.