Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen lapsi

Vierailija
24.11.2008 |

Kuka muu miettii taloudellista puolta kun ajatuksiin on hiipinyt toisen lapsen toivominen....Pitäisi muuttaa pois kolmiosta ja riittääkö tarpeeksi rahaa kahden lapsen kuluihin ym. elämiseen. Itsekkäästi ajatellen yhdelle voisi tarjota enemmän kuin kahdelle mutta sisarus silti tuntuisi tärkeälle. En haluaisi muuttaa pois "hienostoalueelta" isomman osakkeen/talon perässä..... jos joku ei nyt pillastuisi vaan saisin ihan asiallisia kommentteja siitä miten elämä on muuttunut toisen lapsen myötä. Tai kommentteja niiltä, jotka miettivät samaa. Mukavaa päivää!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut peruste sulla? mietis nyt elämän arvoja vähän. vois olla kiva lapselle jos olis sisarus.

ps. meil on kolmio ja kolme lasta eli 5henkee perheessä

Vierailija
2/4 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kohdalla pikkukakkosen menot kuukaudessa oli noin 700 €/kk (hoitomaksut muualla kuin Suomessa+ erikoismaito+vaipat) ja se sai talouden notkahtamaan pitkäksi aikaa. Pärjättiin kyllä, mutta mitään ei jäänyt säästöön. Taloa tai autoa meidän ei tarvinnut vaihtaa. Kaksi lasta mahtuu kyllä samaan huoneeseen vielä monta vuotta.

Ennenkaikkea oma aika väheni reilusti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Meitä nukkuu nyt 4 samassa huoneessa (2 aikuista, 2 lasta) ja keväällä toivottavasti 5. Mä olen itse vissiin vähän huithapeli, en ole ajatellut hetkeäkään lasten hankkimista rahan kannalta.

Rahaa tulee, rahaa menee... Joskus on rahaa, joskus taas aikaa. Kyllä sitä aina jotenkin pärjää, kun ei ole ihan töppö.

Ehkä enemmän olen miettinyt sitä, että saa välillä nukkua niin vähän...

Vierailija
4/4 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lapset voivat hyvin jakaa huoneen kouluikäisinäkin ja jotkut jopa murrosikäiseksi asti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi