Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mun alapäästä putosi??

Vierailija
27.02.2008 |

Mulla alkoi menkat tänään (ollaan yritetty raskautta) ja äsken kun kävin suihkussa, niin lattialle tippui 2-3 cm pitkä verinen riekale. Otin sen käteeni (jaiks) ja siinä näkyi selvästi jotain kalvoja, ihan kuin jonkun lihapalan pinnalla. Onko se normaalia kuukautisvuotoa vai pitäisikö huolestua?! Voiko olla kiinnittymätön alkio??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina menkkojen aikana tulee sellaisia klönttejä.. Eihän se kuukautisveri ole kokonaan verta vaan siinä on mukana kaikenlaista ei-niin-vetistäkin.

Vierailija
2/9 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla aina menkkojen aikana tulee sellaisia klönttejä.. Eihän se kuukautisveri ole kokonaan verta vaan siinä on mukana kaikenlaista ei-niin-vetistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäänsä mahdollista, että se olis ollut sikiön alku;/ t: ap

Vierailija
4/9 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla tuli kanssa kerran tuollainen ja jo vuodosta tiesin et nyt meni kesken vaikka en raskaana tiennyt ollenikaan. jälkikäteen googlasin ja totesin sen olleen sikiö :' (

Ku noita isoja löntsiä tuppaa tulemaan. Yök.

Vierailija
5/9 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kävin pissillä, paperiin pyyhkiessä ei näkynyt verta vielä yhtään. Nousin ylös ja puin housut jalkaan ja yhtäkkiä jotain holahti reilusti housuihin. Riisuin housut ja ne oli ihan veressä! Ikinä ei menkat ole alkaneet noin äkisti holahtamalla. Oliks tää nyt joku " keskenmeno" ?

Vierailija
6/9 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla tuli kanssa kerran tuollainen ja jo vuodosta tiesin et nyt meni kesken vaikka en raskaana tiennyt ollenikaan. jälkikäteen googlasin ja totesin sen olleen sikiö :' (

Ai oikein googlasit ja totesit sen olleen sikiö?? Höpöhöpö. Kuukautiset saattavat vaihdella paljonkin ja varsinkin, jos kierto on ollut edes hiukan tavallista pidempi on kohdun limakalvo tavallista paksumpi ja saattaa tulla ulos ihan selkeinä riekaleina. Kuukautisvuotohan on sitä kohdun limakalvoa. Jollei kuukautiset ole ihan reippaasti (=muutaman kuukauden) myöhässä, ei tuollainen riekale todellakaan ole sikiö!! Suht myöhäisilläkin viikoilla keskenmeno on kuin runsaammat kuukautiset kera hyytymien.

Vierailija
7/9 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat tn muuttuvat erilaiseksi. Runsaammiksi ja klönttisemmiksi. Mulla kesti puoli vuotta pillerien lopetuksen jälkeen ennenkuin niiden vaikutus lakkasi ja menkatkin muuttui. Sit ei enää kestänytkään kauaa kun olin raskaana.

Onnea yritykseen! Sitä niin tarkkailee tuossa vaiheessa kaikkia eritteitä:)

Vierailija
8/9 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulta on irronnut kerralla iso riekale, se on voinut aiheuttanut kerralla isomman haavan ja isomman vuodon.

Vierailija
9/9 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoja isoja klönttejä, mutta ei kai niille mitään mahda. Just sellaista kalvoa pinnalla, ihan limakalvoa se vaan on.