Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa häkkilintua, ehkä tää on kaikki mun päässä, mut nyt pitäis erota 14 vuotta kestäneestä avioliitosta

Vierailija
27.02.2008 |

ja mies ei halua kuullakkaan asiasta.

Hän ei ole koskaan pitänyt siitä jos mielipiteeni jotenkin hänen tahdostaan eroaisi. Ei edes jos on ollut kyse kaapin paikasta.

Kasvoin koyhyydessä ja totuin tulemaan toimeen sillä mitä on. Kun niin elää niin vaihtoehtoja ei ole paljon ja oppii nopeasti elämään ilman et saisi mitä haluaa. Nyt olen kuitenkin aikuistunut ja ikääkin on melkein 40 ja rahaakin on, mut mies on vuosikaudet istunut rahojen päällä kuin kunkku ja ei ole antanut mun tehdä mitään. Ei se ongelma silloin ollut kun mitään ei ollut, mut nyt en kestä koko miestä enkä touhua enkä edes jaksa tv:tä hänen kanssa katsella.

Lapsia on 2 ja haluan heidän huoltajuuden ja miehen pois talosta.

Osaan kyllä itsestäni huolehtia ja tiedän milloin suhde ei ole minulle hyväksi. Joten nyt tarvitsisin eron ja en halua asiaa vuosikausia pitkittää olemalla onnettomasti naimisissa.

Mut miten ihmeessä mä saan tästä herran kanssa puhuttua kun hän kiivastuu ja suuttuu jos jokin ei mene niinkuin hän haluaa.

Muuten käytiin parisuhdeterapeutilla ja mies selitti terapeutille et on hyvä kodinmies kun ei enään suutu jos ruoka ei ole illalla valmiina.

Hän on tehnyt muutoksia, mutta ne on silti niin pieniä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot on puhuminen ja asioista sopiminen, tai pakkaat itse tavarasi ja lähdet..

Vierailija
2/8 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti kummissasi, ettei miehesi ole heti mukana suunnitelmissasi? Jos haluat erota, eroa. Kerro miehellesi, että haluat eron ja koettakaa puhua, miten asia olisi paras esimerkiksi lasten kannalta järjestää. Onko sinun mitään järkeä pitää kynsin hampain kiinni esimerkiksi talosta, jos tulisit toimeen omillasi ja voisit aloittaa elämäsi ikään kuin alusta? eli haluatko erota vai haluatko kostaa jotain miehellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan pitää talon koska se on lasteni koti ja palkkani riittää sen kustannuksiin. Haluan myydä sen sitten kun lapseni vaihtaa koulua ja se on vuoden kuluttua. Nyt ei ole paras aika laittaa taloa myyntiin.

Ja minä se olen joka tässä perheessä rahaa tienaa. Mieheni palkka on noin puolet minun palkastani. Silti joudun aina joka tuhlaamisestani antaa hänelle tilin.

-- ap

Vierailija
4/8 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istui siien saakka lompsan päällä, eikä rahaa tullut mihinkään.

Auto on vielä tabu... sitä ei saa ajaa kuin mies. Mutta se nyt on pienein ongelma, siinä perheessä.

Vierailija
5/8 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se jolle jää lapset, on oikeutettu siihen. Rahapuolesta en tiedä. Kannattaa varmaan ottaa ekana yhteis asianajajaan, joka kertoo sulle mistä päästä kannattaa aloittaa. Olet rohkea nainen, kaikkea hyvää =)

Vierailija
6/8 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se sulki pois miehen firman, minkä hän myohemmin myi ja sijoitti rahat osakkeisiin ja hävitti ne sinne.

Omalta osaltani kaikki avioliiton aikainen on puoliksi.

en sitä pelkää kuinka paljon saan. Tärkeintä on et pärjään omillani. Helppoahan sen on kun tienaan hyvin.

-- ap

Vierailija
7/8 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu muuttamaan pois vaikka pyydän. Itse jäisin OMAAN kotiini lasteni kanssa asumaan. Miten saan miehen ulos?

Vierailija
8/8 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen jollain keinoin saa ulos sitten. Poliisit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän