Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikean keittiöt

27.02.2008 |

Rakentaminen lähestyy ja keittiötä olen miettinyt. Kertokaapa te joilla on kokemusta, että onko Ikean keittiö laadukas? Moneen muuhun firmaan verrattuna tuntuu olevan huomattavasti edullisempi, mutta miten on laatu? Ei ole itsellä kokemusta minkäänlaisista keittiöistä.

Entä puutasot keittiöön. Voitteko suositella niitä paljon keittiössä viihtyvälle lapsiperheelle? Kestääkö ne? Onko hoitaminen työlästä? Puutasot mielyttäisi eniten, mutten tiedä, onko niitä järkevä laittaa 4lapsiseen perheeseen??!

Nordpol5

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on menossa jo toinen Ikean keittiö :o) Ensimmäinen laitettiin kun remontoitiin vanhaa kotia ja toinen sitten tuli kun rakennettiin uusi talo. Uuden talon suhteen pyydettiin tarjouksia muualtakin, mutta hintaero oli niin suuri (olisko Ikean keittiö ollut n 30% kalliimman hinnasta), että päädyttiin kuitenkin Ikean keittiöön. Ikean keittiön hintaa kyllä lisää se, että kaapit ovat aivan palasina ja niiden kokoaminen maksaa (jos ei tee itse). Hyvin ovat kaapit kestäneet ja täysin vetävät vertoja kalliimmille. Miinuksena kuitenkin se, että kokoja on vain rajoitetusti, joten se asettaa vaatimuksia keittiön suunnittelulle. Tosin meillä oli hyvä timpuri, joka sitten teki ylimääräisiin koloihin hyllyjä ymv.

Keittiökoneet meillä on aina ollut muualta ja niihin on sitten panostettu kaappien sijaan. Tasot on meillä ollut puuta nyt viimeisen 7 vuoden ajan ja kovasti ollaan tykätty. Ne vaativat kunnon pohjakäsittelyn alkuun ja sen jälkeen käsittelyn pari kertaa vuodessa. Ja nesteitä ei saa jättää tasolle!

Tinka + lapset 13v, 10v, 8v, 3v ja 1v

Vierailija
2/2 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ok. minustakin itse kaapistot vetää vertoja kalliimmille malleille.

samaa mieltä koneista. itse ottaisin jos nyt voisin Mielen koneet. meillä siis oli jo valmiiksi remontoidussa talossa entiset laittaneet ikean koneet. en pidä kovin paljoa, minusta miele ja bosch jotka oli meillä aiemmin olivat laadukkaammat.

ja nykyään puutaso, aiemmin kivitaso. kivi on aivan ylivertainen. en valitsisi puuta. työläs hoitaa ja koko ajan saa pelätä roisteita. ottaisin vieläkin kiven.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla