Mustien kissojen omistajat! Polkuanturoiden väri?
Minkä väriset anturat löytyy mustalta kissaltasi? :)
Kommentit (36)
Hihii, joskushan täällä oli mustien kissojen omistajille suunnattu ketju, jossa kysyttiin kissan pyllyreiän väriä... Se oli söpö ja hauska ketju :D
Mun mustalla kissalla on valkoset sukat, ja vaaleanpunaiset polkuanturat. Osassa on mustia läiskiä.
Vaaleanpunaiset + mustia kohtia siellä täällä. Ihanat <3 Tekee mieli aina hellästi painella niitä niin, että kisun kynnet tulee esiin. :)
Oih, tuli heti ikävä mustaa mussukkaa! Oon pimeässä ilman rillejä enkä nää missä se on :(
Anturat on mustat ja pehmoiset. Pyllyreikä on valkoinen, hih! Aika tuijottava jos siihen sattuu katsahtamaan :D
Vaalean punaiset. Tosin kissa ei ole täysi musta, on valkoiset sukat ja maitoparta, muuten musta.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 23:29"]
Hihii, joskushan täällä oli mustien kissojen omistajille suunnattu ketju, jossa kysyttiin kissan pyllyreiän väriä... Se oli söpö ja hauska ketju :D
[/quote]
Täällä kyseisen ketjun aloittaja, tuli hymy huulille kun tämän aloituksen bongasin! :D Meiltä siis löytyy musta kissa, jolla huomiota herättävä valkoinen pyllyreikä ja mustat polkuanturat. :D
Mun kissat ei tykännyt yhtään anturoiden painelusta/hieronnasta vaikka joku ketju väitti niin että tykkäis :)
T se kokonaan mustan katin omistaja (nro2) jolla on myös valkoinen katti pinkeillä anturoilla.
Mä nauran ihan katketakseni noille pyllynreikäjutuille, ehkä on nukkumaanmenoaika. Kisun viereen!
Tummanharmaat :) Kokonaan musta kissa ei kuitenkaan ole, kaulassa valkoinem laikku. Kuin papin liperi :D
Tummanharmaat! Kisu on muuten kokonaan musta paitsi kaulassa on vain muutama valkoinen karva, jotka näkyy vain läheltä katsottuna. :)
Höh, mua alkoi harmittaa meidän toisen kissan puolesta kun se ei saanut mainintaa edellisessä viestissä. :( Silläkin on nimittäin hienot anturat, pinkit joissa on ruskeita läiskiä! Nenä on ruskehtava :)
T. Pimeässä mustan kissan hukannut rillitön (ja siihen monta kertaa yöllä kompastunut)
Chinchilla on mustaihoinen kissa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 23:58"]
Mä nauran ihan katketakseni noille pyllynreikäjutuille, ehkä on nukkumaanmenoaika. Kisun viereen!
[/quote]
Hyvää yötä!
T. omistaja ja musta kissa jonka valkoinen pyllyreikä loistaa kuin tähti öisellä taivaalla
Majakan valona sun peppusi loistaa
Kissani on kokonaan musta, anturoita myöten :)