ELOPAINOISET vko 31
Kommentit (5)
Plussaa on tullut puolisen kiloa, tää alkuviikko on onneksi menyt hyvin syömisten ja herkkujen osalta, en oo sortunut kun yhden kevyt jädetuutin verran, alle 100kaloria. Oon himoinnu ihan järjettömästi pandan lakumix pussia (yli 1000kaloria!:S) ja lupasinkin ostaa sen itselleni viikonlopuksi jos pysyn raiteilla loppuviikon. Katsotaan nyt miten käy:) Maanantaina tein parin tunnin reippaan vaunulenkin ja eilenkin liki tunnin koirien ja vaunujen kanssa joten ihan laiskotteluksikaan ei oo menny..tänään kyllä kipaisin vaan nopsaan koirien kanssa lenkillä,tein vähät lumityöt ja lopun aamupäivän seisoin laiskana pihalla tytön juostessa eestaas:)
Mitenkäs muilla?
Queen rv 20+6
Voi, hitto tätä närästystä. Molemmissa raskauksissa on närästänyt koko odotusajan. Tää on kauheaa!!! muita oireita ei niin ookkaan! Rennie ei auta, gaviscon ei auta. Ei mikään. Ainut hyvä hetki on, kun herään aamulla. Ensimmäisen kerran kun syön, niin koko päivän on närästävän etova olo. vältän (eikä tee edes mieli) teetä, suklaata ja rasvaisia ruokia, mutta kun keksisi keinon, millä oloa saisi helpotettua. Kahvia en juo....Tuli oikein omaa napaa, mutta olo on niin karmiva yhden närästyksen vuoksi. Olisko teillä mitään vinkkiä, mikä helpottaisi??
Hyvä Höyryjyrä!! Siitä on hyvä jatkaa. Mun ei tarvitse edes haaveilla ennen joulua olevia lukuja.
Queen: Eikö puoli kiloa sallittaneen:) Mulle tullut jo alle kilo, vaikka ei tarvisi tulla yhtään.
Paino tänään: 63.6 kg eli sama kuin viime viikolla. Haluaisin sen edes tuohon 63 kiloon ja siitä se voisi nousu reilu seitsemään kymmeneen:)
Niin ja tämä painonhallinta on kamalan vaikeaa, kun närästää. Tekisi mieli syödä koko ajan. Just silloin kun syö, niin närästys on poissa, mutta ilmestyyy kyllä yhtä nopeaa takaisin.
-Satoja kertoja päivässä röyhtäilevä Neppis-
.
Moikkelis Höyryjyrä, Nepis ja Queen,
Mä tasailen aina vaan. Paino näytti jopa alle sen 58,5, mut siinä se pyörii. Liikunta jäi parin treenin varaan. Työmatkoja ei pysty pyöräileen, kun kelit on mitä sattuu. En viitsi joka pvä kävellä 45 minsaa suuntaansa. No, tää näyttää onneks riittävän.
Hyvä, et alat olla kunnossa Höyryjyrä. Mä sairastin influenssan pari vuotta sitten.Nyt töihin palatessa otin rokotteen. On se vaan karsee tauti jälkitautiriskeineen. Ja -0,5 kg tietty kannustaa 72:ta kohti.
Neppis, mulla auttoi etovaan/närästävään oloon kylmät mehukkaat hedelmät, hunajameloni päärynä tms tai jäiset marjat, esim. mustaviinimarja. Ja sit oli tosiaan pakko syödä tihein välein ja vähän kerrallaan. Tylsää, kun ei täysilläå voi nauttia harvinaisesta raskaudestaan heti alusta alk. Yritä jaksaa.
Queen, vaikutat tosi energiseltä ja virkulta, kun oot jaksanut hillitä syömisiä ja reippailla noinkin paljon. Yhtä mukavaa jatkoa
Terkuin Maisu
Mulla päivät vähän sekaisin, olin ihan varma että tänään oli punnituspäivä... Vaikka eilenhän se punnituspäivä oli.
Tämän aamun lukema siis 72.7 kg eli -400g sitten viime viikkoon. Tämä viikko on mennyt kyllä taas ihan miten vaan on mennyt. Liikuntaa puhdas 0, Jos imurin kanssa riehumista ei lasketa...
Höyryjyrä, hieno tulos!!
Queen ja Neppis, hyvin menee :)
Maisu, luin tuosta toisesta viestiketjusta, noita sinun " menettämiäsi" senttejä!!! Wautsi!! Ei ihme jos tekee mieli ostella uusia vaatteita! :)
Nyt lapsille aamupalan laittoon!
-pömppis-
Tauti on nyt selätetty, ja paino oli tänään edelleen 77,5 kiloa. Olipa edes tuo hyöty siitäkin. Tässä painossa kävin jo ennen joulua (!), mutta tämän alhaisemmassa en ole vielä käynyt. Ensi viikolla on korkea aika.
Tänään ajattelin uskaltautua taas sambaan, eiköhän kunto sen jo kestä.
Ja ensi vuonna otan varmasti influenssarokotteen. Ihan kamalaa hommaa tuo kuumeessa viruminen.
Mitäs kuuluu raskaana oleville, painonhallitsija-Maisulle ja Pömppikselle?