Kuka muu kuin minä äänestää Koopia? Miksi äänestät häntä?
Kommentit (17)
Tunnen paljon hänen sukuaan ja olen hänetkin tavannut pari kertaa joten äänestän tavallaan tuttua.
Koopilla on vahva ja persoonallinen lauluääni. Hän on seksikäs, pitkä, hyvävartaloinen, positiivinen.
Aluksi inhosin mutta sitten sytyin, on sympaattinen kaveri ja mikä hymy lauluäänestä puhumattakaan.
Seksikäskin on ja ainoa mies kisassa muut on pikkupoikia.
ikää 50
On iiiiihana. Lauluääni tosi miellyttävä. Kuunnelkaa myspacelta Koopin lauluja!
Niin ja mun ikä 27v.
Housut kastuu, kun hän vääntää englantia murteellaan. Olen 31-vuotias.
Koopin vartaloa ja naamaa (leukaa+leukaperiä)) katselee niin mielellään. Lauluääni on ihana, välillä sopivan pehmeä. Mulla ikää 31 vuotta.
Ainut MIES, karismaattinen laulaja. En noite teinejä voi äänestää.
Terv minä 33 v
Aluksi en pitänyt hänestä mitenkään erityisesti, mutta nyt on minusta ehdottomasti paras noista. Tai Pete on hyvä esiintyjä ja varmasti teinien mieleen (=idoliainesta) mutta Koop saa minun ääneni sympaattisuudellaan.
aina miettiny millaiset ihmiset ylipäänsä äänestää idolsis, bb:s jne.. ite seuraan molempia aktiivisesti ja meillä on 24/7 (ilmainen tosin), mutta yhdenkäänkilpilijan puolesta en ole vielä koskaan ollut valmis laittamaan rahaa likoon niin paljon kuin ne viestit maksaa, niin tosissaan en noita tositv juttuja ota. varsinkin kun tuntuu että turhaa olis äänestä kerran se tuskin vaikuttaa kun jotkut on valmiita laittaamaan kymppejä siihen touhuun.
en haasta riita enkä tuomitse ketään, kunhan ihmettelen. ehkä mä vaan oon niin köyhä :D no oonhan mä, se on kyl tottaki :)
Annan joka viikko kaks ääntä mielestäni parhaalle ja yhden toiseksi parhaalle. Ja äänestän VAIN sen iltaisen kappaleen mukaan.
Eilen Koop oli paras, Ansku suunnilleen yhtä hyvä.
En ymmärrä, miksi Peten eilistä esitystä kehuttiin tuomareiden toimesta -eihän pojalla ollut edes ääntä millä laulaa ja puolista sanoista ei saanu mitään selvää! Kalle oli aika vaisu, mutta on kyllä muutoin tosi symppis.
Ja Anna on kiva esiintyjä ja osaa toki laulaa, mutta hänen äänensä on KAUHEA.
Ei haittaa, vaikka joku esitys menisi vähän mönkäänkin; olen kuitenkin jo tarpeeksi saanut todistetta hänen hyvästä lauluäänestään. Kyllä hoono soomi eppu -esityksen jälkeen jännitti, putoaako Koop. Samoin Father And Son -esityksen jälkeen, kun tuli tuomareilta paljon punaista. Mutta jätkä ei oo kertaakaan ollut edes pudotusuhan alla. Joo, on seksikäs, miehekäs ja ryhdikäs. Lauluääni on käräjävän (?), rosoisen, pehmeän kuulas.
Olen muuten jo kolmevitonen.
siinä on särmikäs kundi ja ihana aksentti ;)
Mun mies ei taas tykkää yhtään.
ja mulla ikää 32 v.
Ymmärtääkseni nuo kaikki neljä ovat Koopin omia.
En äänestä, mutta kannustan. Ja kaikki on jo sanottu, joten yhdyn vain kaikkiin edellisiin.