Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko vieneet päiväkotiin lapselle jo villasukat (pk-seudulla)?

Vierailija
29.10.2008 |

Meillä hoitajat pyytäneet jo lähes kuukauden (kumppareihin) ja tänään vein kun ilma kylmeni. Jotenkin hullua kun olisi pitänyt jo aiemmin viedä. Lapsi on aina ollut melko hikinen (hiukset märät) kun olemme hoidosta hakeneet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappaita varten lähinnä olen laittanut, koska ne eivät ole mitenkään lämpimät. Eikös villa hengitä, ei pitäisi hiostaa. Itse käytän villasukkia kesät-talvet :)

Vierailija
2/7 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppareita varten villasukat. Pidätkö itse kumppareita ilman villasukkia? minä en ainakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälläkin meillä käytetään, eivät ne villasukat kumisaappassa vaikuta mitenkään niskan hikoamiseen.

Ap taitaa olla provo.

Vierailija
4/7 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei käytetä villasukkia kengissä eikä sappaaissa kymmenen asteen lämpotiloissa

Vierailija
5/7 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänä elokuun alussa lapselle lokeroon villasukat ja lapaset. Lähinnä vaan sitä varten että ovat siellä valmiina kun niitä tarvii. Ja onhan noita tarvittu.

Vierailija
6/7 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahan tunnetusti viilentää helteellä ja lämmittää pakkasella, enkä todellakaan tykkää itsekään kulkea saappaissa ilman villiksiä!

Vierailija
7/7 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella karvavuorelliset kumisaappaat ja en todellakaan vienyt villasukat kuin vasta nyt. t. ap