Oletteko vieneet päiväkotiin lapselle jo villasukat (pk-seudulla)?
Meillä hoitajat pyytäneet jo lähes kuukauden (kumppareihin) ja tänään vein kun ilma kylmeni. Jotenkin hullua kun olisi pitänyt jo aiemmin viedä. Lapsi on aina ollut melko hikinen (hiukset märät) kun olemme hoidosta hakeneet.
Kommentit (7)
kumppareita varten villasukat. Pidätkö itse kumppareita ilman villasukkia? minä en ainakaan!
Kesälläkin meillä käytetään, eivät ne villasukat kumisaappassa vaikuta mitenkään niskan hikoamiseen.
Ap taitaa olla provo.
meillä ei käytetä villasukkia kengissä eikä sappaaissa kymmenen asteen lämpotiloissa
päivänä elokuun alussa lapselle lokeroon villasukat ja lapaset. Lähinnä vaan sitä varten että ovat siellä valmiina kun niitä tarvii. Ja onhan noita tarvittu.
Villahan tunnetusti viilentää helteellä ja lämmittää pakkasella, enkä todellakaan tykkää itsekään kulkea saappaissa ilman villiksiä!
Lapsella karvavuorelliset kumisaappaat ja en todellakaan vienyt villasukat kuin vasta nyt. t. ap
Saappaita varten lähinnä olen laittanut, koska ne eivät ole mitenkään lämpimät. Eikös villa hengitä, ei pitäisi hiostaa. Itse käytän villasukkia kesät-talvet :)