Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi insinöörejä pilkataan?

Vierailija
27.02.2008 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeuksia toki on ja paljonkin. varmaa sama juttu ku basistivitsit. itse tiedät 2xDI (siis yksi mies kaksi diblomia) ja on tosi maalaisjärkinen. mut toisilla vaan yksinkertaiset asiat unohtuu kun päässä on pajon moninkertaisia juttuja ;)

Vierailija
2/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lukiosa lukenut pitkänmatikan, L, ja keskiarvo 10, mutta ei osaa esim. laskea plussalaskuja:) ihan mahdoton tehtävä esim. jos pelatessa heittää kahta noppaa yhtä aikaa, niin laskea että paljonko on 2+4 ym.

Jotain tollasia ihan yksinkertasia juttuja ei vaan enää osaa.

Liikaa tietoo ihmisen pieneen päähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemää lehteä joskus. Ehkä sitten tajuat ;)

Vierailija
5/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joo, olen vain kyllästynyt niihin vitseihin. Ehkä nämä inssi vitsien jankkaajat ovat kateellisia? ap

Vierailija
6/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreille irvaillaan aina, samoin lehtäjille, lakimiehille...

Vierailija
7/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että insinöörivitsit eivät ole niin ilkeitä kuin esim. lakimiesvitsit. Vähän sellaista puoliksi hyväntahtoista naureskelua tahattomalle kömpelyydelle. Lakimiehiä pilkataan ahneiksi paskiaisiksi.

Vierailija
8/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidetaan pilkata vähän samasta syystä kuin insinöörejä. Se on ammatti josta ei oikein tiedetä mitä siinä varsinaisesti tehdään. Sen takia esim. todetaan ettei ne muuta tee kuin juoruaa kahvihuoneessa.

Vierailija
9/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee lakimiehiä, lääkäreitä, opettajia sallittua ivailla. Vammaisen ivaaminen ei ole sallittua vamman vuoksi, koska vammaan ei sisälly mitään minkä joku haluaisi.

Vierailija
10/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inssit on jäykkiä, epäluovia, joustamattomia, huumorintajuttomia, maalaisjärjettömiä ja hemmetin tylsiä.

nimim. kulttuurin puolella ne on iso vitsi!

Vierailija
11/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun insöörivitsit ovat sellaisia ... no, sääliviä?

Vierailija
12/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööreillä ei aina ole huumorintajua..

Jos jaksat inistä jotain typeristä inssivitseistä, on se sama kuin joku blondi valittaisi tosissaan blondivitseistä.

Älä vaan nyt sano että olet blondi-inssi?!?! <-DDD

Työmaalla olen todistanut liian usein sitä kun simppelimmissäkin asioissa inssit vielä raapivat päätään ja tekevät kaavioita ja 3d-mallinnusta. Kyseessä tärkeysasia tyyliin " siirrettäiskö tupakkapaikka tonne pihan perälle.."

Vierailija
13/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis me ainakin väännetään ihan avoimesti vitsiä toisistamme ja etenkin itsestämme :D Ollaan opettaja-DI-pari, ja kyllähän sitä vitsailtavaa riittää välillä arkimokissa vaikka muille jakaa! Tosin kenelläpä ei riittäisi? Ellei sitten satu olemaan harvinaisen vakava tyyppi, joka ei osaa nauraa itselleen...

Vierailija
14/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esimerkiksi parisuhde asiat on ylitsepääsemättömiä joillekin insinööreille. Kun ei olekaan olemassa valmista kaavaa miten tunnepuolen jutut hoidetaan.....

Vierailija
15/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esim huumorintajuttomuus on olemassa jo kun haet sinne kouluun. Mut eihän se haittaa mitään,kaikkia ammattiryhmiä tarvitaan ja mieluummin huumorintajuton hyvä insinööri kuin huumorintajuton huono kokki..

Vierailija
16/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siihen, että jotain vois joskus oivaltaa ihan itse.

Vierailija
17/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki nyt niin yksinkertasia ja tyhmiä ole, mä ainakin olen löytänyt hauskan ja huumorintajusen inssin.

ja mitäpä tässä valittamaan, hyvä palkkahan ukkokullalla on ;)

Vierailija
18/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään huumorintajuttomia ole. Miten teekkareista voisi tulla huumorintajuttomia?

Kuvan huumorintajuttomuudesta saa ainakin meidän talossa vain siksi, että inssit on ne, jotka joutuvat palauttamaan muut maan pinnalle. Jokin kylmä tylsä tekniikkajuttu, joka pamautetaan lakoniseen tyyliin kesken ideariihtä, on varma tunnelman latistaja. Juuri kun on ajateltu, että tuohon tuotteeseen tehdään hieno muutos ulkonäköön, niin se saatanan inssi sanoo, että: " Jaa muovimuotteja menee sitten tuon muutoksen kautta uusiksi 13, ja jokainen maksaa 8000-9000 euroa. Lisäksi joudutaan toiseen tuotteeseen tekemään muutoksia, koska se käyttää samoja komponentteja." Tylsän kuuloista eikö?

Vierailija
19/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset vain " näkevät" ja " kokevat" asiat eri tavoin. He ovat yleensä erittäin loogisesti ajattelevia. Itse olen työpaikallani ainoa humanisti ja kaikki muut ovat insinöörejä tai teknikoita. Inssien joukkoon mahtuu toki myös maailmanparantajaa, kielellisesti ja sosiaalisesti erittäin lahjakkaita mutta myös muutama palikkapää, jonka kanssa on vaikea päästä samalle aaltopituudelle.

Vierailija
20/24 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset vain " näkevät" ja " kokevat" asiat eri tavoin. He ovat yleensä erittäin loogisesti ajattelevia. Itse olen työpaikallani ainoa humanisti ja kaikki muut ovat insinöörejä tai teknikoita. Inssien joukkoon mahtuu toki myös maailmanparantajaa, kielellisesti ja sosiaalisesti erittäin lahjakkaita mutta myös muutama palikkapää, jonka kanssa on vaikea päästä samalle aaltopituudelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi