Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä...auttakaa

24.11.2008 |

olemme eroamassa ja mietin nyt muuttaakko takaisin omalle synnyinseudulle lasten kanssa. Mutta kuinka sitten lapsi isä suhteen käy kun välimatka kasvaa?matkan ajaa reilussa tunnissa ja joka toinen viikonloppu isä näkisi lapset.

jos jään tänne pääkaupunkiseudulle työmatkat voi olla pitkiä,joutuu kuskaamaan lapsia bussilla hoitoon ja minulla ei sukulaisia täällä,toki ystäviä on.mutta jos muutamme isi näkee lapsia vain joka toinen viikonloppu mutta jos jäämme sen lisäksi voisi nähdä pari kertaa vkossa.ja paikka johon muuttaisimme olisi pieni:kävellen pääsisi liikkumaan ja sukulaisia lähellä.,asumis kustannukset pienemmät

mikä on oikein oma halu vai lasten isäsuhde?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minä muutin eron jälkeen samalle paikkakunnalleni kuin äitini. Siitä syystä, että olisin ollut muuten aivan yksinhuoltaja, isä kun ei kykene hoitamaan lastaan itse. Olen miettinyt, että pitäisikö muuttaa takaisin, jotta isä ja lapsi näkisivät enemmän, mutta oma arkeni kävisi huomattavasti raskaammaksi, jos ei olisi toista aikuista jakamassa hoitovastuuta.

Sinuna miettisin arjen sujumista kokonaisuutena ja tekisin ratkaisun sillä perusteella.

Onko isä esim. kykenevä tai halukas jakamaan vanhemmuutta kanssasi, vaikka eroattekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme