Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten sängyt!

26.02.2008 |

Hakusessa täysikokoinen sänky, muttei haluttais runkopatjaa. Oisko kenelläkään hyviä vinkkejä pk-seudun tarjonnasta? Valkoiset jää kauppaan, samoin lakatut männyn väriset. Eikä siis etsitä jatkettavaa sänkyä, vaan tavallista sänkyä.

Onko kenelläkään kokemuksia Laulumaan sängyistä? Sieltä sivuilta löytyi ihan ok näköinen sänky.

T: Yniäinen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä jatkettava, mutta saa 2m saakka. Leveyttä 80cm eli normaalin sängyn mitat.

Hyvä toimitus, kotiovelle ja värivaihtoehtojakin on, jos nopeasti haluaa niin valkoinen ja pyökki. Jos taas aikaa odottaa pidempään värejä oli enemmän.

Kannattaa tutustua kuitenkin..

http://www.roope-riikka.fi/index2.shtml

Vierailija
2/4 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommattiin 5-vuotiaalle. On aivan loistosänky :). Sängyn alle me valitsimme sisääntyönnettävän kirjoituspöydän ja lipaston. Olisi ollut paljon muitakin kivoja vaihtoehtoja. Asko näitä jälleenmyy.

http://www.sieva.fi/index.php?mother=&group=00000018&level=&prod_id=000…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Milolle ostettiin Laulumaan sänky vajaa pari vuotta sitten, kun Lilli siirtyi pinnasängystä jatkettavaan. Milolla on sellainen kuultovalkoinen, en tosin muista merkkiä. Kasasin sen itse, joten se ei voinut olla kovin vaikeaa ;-) mutta pohja siitä on pitänyt vaihtaa. Milo loikkasi kerran sellaisella vauhdilla sänkyyn että pohjasta hajosi säle tai kaksi. Ikeasta sai sopivan pohjan tilalle.

Muuten sänky on ollut ihan kestävä ja hyvä, ja hyvännäköinenkin ainakin minun mielestäni. Tervetuloa joskus katsomaan!

T. Ankkis

Vierailija
4/4 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unipuun malli ois mieleen, mutta just se valkoinen ja lakattu mänty tökkii. Roope ja Riikka taas jatkettavana tylsä vaihtoehto. Niitäkin joskus katselin netistä. Mielummin ostan selkeästi täyspitkän sängyn. Tuntuu jotenkin, että ois kivempi sitten nuorempana käyttää.

Ankkis, varmaan käydäänkin kattomassa noita Laulumaan sänkyjä. Luulen, että se ois ihan hyvä vaihtoehto. Meilläkin kyllä hypitään sängyillä, mutta sälepohja on varmaan aika yleinen. Hyvä tietää, että Ikeasta saa sopivan pohjan, jos hajoaa:)

Sängyn hankkimisella on pieni hoppu, sillä olen myynyt pinnasängyn työkaverin pojalle ja esikoiselle pitäis uusi sänky saada (jotta nuorempi saa nykyisen jatkettavan). Työkaverin poika saamassa kohtapuoliin kaksoset, oikeastaan minä hetkenä hyvänsä, joten vaikkeivät itse kiirehdi, niin minusta tuntuu, että ois kiire saada pinnis heille. Äp laatikoita aikovat kuitenkin alkuun käyttää.

T: Ynis