Ihanaa, että löytyy vanhempiakin äitejä!
Sain esikoisen 37 vuotiaana viime syksynä. Toista yritämme ehkä vuoden kuluttua. Kai sitä voi yrittää tämänkin ikäisenä, vaikka välillä tuntuu ikävältä noi ihmisten asenteet, että oletpa vanha...! ;)
Kommentit (4)
Mä olen 40 ja kolmen lapsen äiti. Nuorin on 5 kk. Koskaan en ole ajatellut, että olen liian vanha tai joku olisi sanonut vanhaksi. Nautin nyt äitinä olosta todella paljon.
itse tekasin ekani 32 vuotiaana ja nyt 38 vuotiaana teen viimeiset kun kaksoset masussani pyörähtävät:) Olen tyytyväinen etten tehnyt nuorena sillä sainpa rillutella ja nähdä maailmaa mielinmäärin ja tehdä työtäkin sen minkä jaksoin, nyt on äitiyden aika.
Minusta kannattas ensin elää sitä omaa elämää ja sitten tehdä lapset ja elää heidän kanssa rikkaampaa elämää;)
Puistossa noin 40v äidit pyörii keskenään ja 20v äidit keskenään. 30v on toisten mielestä liian nuori ja toisten mielestä liian vanha kaveriksi. Mulle vaan ei kaverin iällä oo merkitystä.
Tietty täällä haukutaan heti lyttyyn, jos joku jo 30 vuotta täyttänyt uskaltaa edes haaveilla enää lapsesta. Mutta elävässä elämässä ei ole tullut mitään negatiivisia kommentteja tai edes ihmettelyä. Enemmänkin se on ihmisestä itsestään kiinni. Jos on ihan mummo ja toitottaa kaikille ikäänsä niin toki muutkin siihen reagoivat.