Onko täällä ketään muuta yli kolmekymppistä, joka näyttää edelleen gasellilta :(
Haluaisin jo vihdoin näyttää aikuiselta naiselta, mutta mitäpä teet kun jalat on ylipitkät kukkakepit ja vartalo kuin heinä. Muotoja ei ole kuin nimeksi 89-65-90 B70 ja pituutta 170cm, painoa 52kg (enempää ei juuri kerry kun liikun aika paljon ja olen aina ollut hoikka). Tiedän, että pukeutumisella toki voin vaikuttaa minkä ikäiseltä näytän, mutta kun töissäkin jopa jakkupuvuissa olo tuntuu niin tyttömäiseltä :(
Kommentit (14)
aina iltamenoissa ja firman juhlissa kehumassa vartaloa taivastelemassa miten kahden lapsen äidillä voi olla tuollainen vartalo, mutta siinä se kunnia sitten niiden puoleta onkin. Pitäisi olla varmaan ylipainoa 20kg, lyhyeksi kynityt hiukset niin alkaisi olla uskottava :( ap
Taidat olla myös aika lapsellinen? Ehkä ne eivät siksi ota sua todesta.
Vierailija:
Ajattelit tulla tänne sitten mukavalittamalla kehuskelemaan.
Punttiksella ja treenauksella saa muotoja/painoa lisää jos sitä ei syömällä kerry...
mä oon melkein samoissa mitoissa kuin ap, paitsi että rinnanympärys on 82 ja ihan on kuule naisellisia muotoja ja tunnen itseni naiselliseksi. Ehkä et pukeudu oikein, itse jos kokeilen jotain minulle epäsopivaa vaatetta tulee sellainen kömpelö tyttö-olo, mutta jos pidän mieleisiä ja oikeita paikkoja korostavia vaatteita niin jopas olenkin naisellinen. Ja itsevarmuuskin auttaa asiaan
Tosin olen ihan tyytyväinen. Jos kiloja tulee lisää, tulee minulle vain läskimaha (kokemus jostain 10 vuoden takaa) eikä rasva ketään kaunista. Jonkinlaista lihaskuntoa yritän kyllä pitää yllä terveyssyistä ja liikun paljon.
kateellisia anonyymilla palstalla, jossa ei ole edes nimerkkejä. Kadehtia jotain " vierailijaa" .
todellakaan paista. Olen erittäin siro kyllä. Ja yksikään lääkäri ei koskaan ole sanonut minua alipainoiseksi, koska kaikki arvot aina olleet kohdallaan, luutiheyskin hyvä, ja olen painanut raskauksia lukuunottamatta (ja lyhyttä teini-iän mässäilykautta) aina tämän verran. Raskauksienkin jälkeen paino palautunut aina tähän parissa viikossa. Kuukautiset olleet aina normaalit ja raskautuminen käynyt heti jne...
Että näinkin vain voi olla - sanoitte ylipainoiset anorektikoksi haukkujat mitä vain.
ovat 167/59. Ja noilla mitoilla OLET laiha, sanot mitä sanot. Muotoja sinulla ei ainakaan voi olla.
mutta sinä olet selvästi alipainoinen enkä todellakaan usko, että kyse on pelkästään sirosta rakenteesta.
sanoi minulle kiinalainen ystäväni kun valitin että minua tulee jatkuvasti miehet iskemään ihan arkipäivän tilanteissa (esim. ruokakaupassa).
Iän myötä olen tästä ongelmastani päässyt eroon vaan nyt voin sanoa ap:lle saman minkä kuulin aikanaan ystävältäni.
You should be happy, you have rich problem ;)
mikäs ongelma tuo on?