Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi humoristista luettavaa nämä " haetaan lastenhoitajaa" -ilmoitukset:

Vierailija
26.02.2008 |

Etsimme iloista, ammattitaitoista, vastuuntuntoista, energistä, nauravaista, aina iloista, urheilullista, ahkeraa ja tunnollista kokopäiväistä lastenhoitajaa erittäin ihanille lapsillemme (4 kpl).

Lapset ovat iältään 9 kk, 1v 8kk, 2 v 9 kk ja 4 v.

Työaika vaihtelee päivien mukaan joten niistä pystymme sopimaan, haarukka kuitenkin olisi klo 6-18 välillä. Tunteja tulisi viikossa n. 40-50 ja työpäiviä 4-5/vko. Toivomme että olet joustava työaikojen suhteen.

Työnkuvaan kuuluu lastenhoito ja siihen liittyvät tehtävät. Lisäksi kodinhoito ja ruoanlaitto (2 x päivässä). Myös kahden koiramme ulkoiluttaminen kuuluu työhösi. Arvostamme myös puutarhalaittotaitoa, keväämmällä olisi tarkoitus istuttaa uudet perennat. Kesällä työhön kuuluu myös kitkemistä.

Edellytämme vähintään lähihoitajatutkintoa, ajokorttia, hygieniaosaamista, suomen, englannin ja ruotsin kielen taidon lisäksi espanjan kieli olisi plussaa. Kokemusta lastenhoitotyöstä tulee olla vähintään 5 vuotta.

Palkka 1200 e/ kk + työmatkakulut

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hänhän hakee töihin vaan ihmistä, joka tekee äidin hommat kun äiti on töissä.

Jos tuo on kotiorjuutta, äiti on kotiorja. Normaalielämäähän tuo on.

Vierailija
22/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono palkkaus tekee siitä kotiorjuutta. Jos palkka olisi asiallinen niin kyseessä olisi ihan normaali työ.

Lasten biologista äitiä ei voi verrata toiseen työntekijään, koska biologinen äiti on valmis hoitamaan lapsiaan vaikka ilman palkkaa ja pitämään kodista huolta, koska se on HÄNEN kotinsa ja he ovat HÄNEN lapsiaan.

Ketään ulkopuolista ei voi velvoittaa samaan huonolla palkalla tai palkatta ja kukaan järkevä ei ole valmis uhrautumaan toisen henkilön lasten ja kodin eteen varsinkaan jos hän ei saa siitä taloudellistä hyötyä. Siksi kodinhoitajalle pitää maksaa kunnon palkkaa. Kodinhoitaja on työntekijä, ei äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten noita kodinhoito-, koiranulkoilutus- ja puutarhanhoitotöitä voisi pystyä lastenhoidon ohella tekemäänkin.

Palkka on joka tapauksessa naurettavan pieni.

Vierailija
24/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitopaikkanetistä ihan kivan hoitajan, ja en maksa paljoa :)

Vierailija
25/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin työttömänä, niin ottaisin ennemmin vastaan tuon työpaikan kuin olisin ilman töitä. En minä ymmärrä mitä huumoria tässä on.

Terv. " 1300¿ bruttona palkkaa jo viidettä vuotta"

Vierailija
26/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä siis ap tämän löysi?

Vierailija
27/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi jo neljän noin pienen hoitamisessa on täysi työ, ja siihen päälle tulisi vielä kaikki kotityöt, ruuanlaitto 2 x (!) päivässä ja ne koirat ja puutarhanhoito. Aika harvassa ovat ne ihmiset jotka kylmiltään edes saisivat tuon kaiken tehtyä kunnialla!

Vierailija:

Jos olisin työttömänä, niin ottaisin ennemmin vastaan tuon työpaikan kuin olisin ilman töitä. En minä ymmärrä mitä huumoria tässä on.

Terv. " 1300¿ bruttona palkkaa jo viidettä vuotta"

Vierailija
28/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole montaa kuukautta kun täällä huudettiin kilpaa, että hoitajat ovat ahneita ja haluavat tappaa kaikki potilaansa, kun pyysivät lisää palkkaa.

Ja välillä joutuu kyllä niitä perennojakin istuttamaan samaan palkkaan.

Vierailija
29/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt sentään mutta en eväänikään liikuttais tolla palkalla.

Olin nuoruudessani hoitamassa 2 alle kouluikäistä lasta. Ikinä ei tiennyt kuinka pitkä päivä tuli eteen;vaihteli 8-12 tunnin välillä. Palkka oli naurettava,pienessä huoneessa asuin,jonne rouva tuli omin lupineen mun pitkän työpäivän jälkeen hehkeenä et ai,sä oletkin jo nukkumassa!! Mun olis pitänyt olla 24/h käytettävissä!!

Olin kaks viikkoa ja pakkasin kamat.

Vierailija
30/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei nyt sentään mutta en eväänikään liikuttais tolla palkalla.

Olin nuoruudessani hoitamassa 2 alle kouluikäistä lasta. Ikinä ei tiennyt kuinka pitkä päivä tuli eteen;vaihteli 8-12 tunnin välillä. Palkka oli naurettava,pienessä huoneessa asuin,jonne rouva tuli omin lupineen mun pitkän työpäivän jälkeen hehkeenä et ai,sä oletkin jo nukkumassa!! Mun olis pitänyt olla 24/h käytettävissä!!

Olin kaks viikkoa ja pakkasin kamat.

Vierailija
31/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseen paikkaan hakenu mis tartteis CV:tä tehdä... Ei ole kertaakaan valmistumisen jälkeen (15v aikaa) kysytty mitään todistuksia tai tutkintopapereita..

Ja jos kotona on,niin eihän kukaan kysele mitä tein kotona ollessani..

Vierailija
32/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan vitsimielessä testattu, tuleeko hakijoita tai palautetta.

Tarkoitus istuttaa perennat.. :-) Ei tuollaista ilmoitusta voi kukaan vakavissaan laittaa, vaikka miten olisi pihalla maan käytännöistä?! Ja nuo ikäerotkin ovat vähän epäuskottavia, siis että joku hieno edustusperhe olisi hankkinut neljä lasta neljässä vuodessa haluamatta sitten heitä itse hoitaa tuon pitempään.

Mutta totta, kyllä sitä aika hurjia ilmoituksia oikeastikin näkee, joissa palkka 1200 e kk tai paljon vähemmänkin, jos ylläpito sisältyy.

Vierailija
33/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk:ssa on 1670¿. Eikä työ sisällytä läheskään kaikkea tuota! Ei varmaankaan paljon ehdokkaita ilmaannu XD

Vierailija
34/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudella eurolla tunti ei saa kuin jonkun opiskelijatytön vahtimaan lasta pimeästi satunnaisesti.

Vierailija
35/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hänhän hakee töihin vaan ihmistä, joka tekee äidin hommat kun äiti on töissä.

Jos tuo on kotiorjuutta, äiti on kotiorja. Normaalielämäähän tuo on.

Vierailija
36/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja espanjaa ei tietenkään tarvitse osata. Mutta noin muuten; samat työt, vaatimukset ja palkka.

Vierailija
37/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten kukaan pääsee tollasen revohkan kanssa ulos. 4 lasta ja kaksi koiraa (ovatkohan vielä jotain Irlannin susikoiria=D?)

Missä tämä oikeasti on ollut?

Vierailija
38/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä ja mies hoidamme puoliksi kodin ja lapset. Ei kuormitu kumpikaan liikaa.

Vierailija
39/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen palkan saattaa saada mm. hampurilaistiskin takana, siivoojana, talonmiehenä. Ja takuulla on hiki kun työvuoro loppuu.

Vierailija
40/57 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä onnistuis multa. Normaalia elämää. Neljä lasta ja pari koiraa. Lasten päiväunien ajanko hoitaja saisi teidän mielestä lepäillä? Ei se kitkeminen nyt niiiin vaikeaa ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi