Meikkivoiteen levitys!
Auttakaa... Miten saatte meikkivoiteen levittymään tasaisesti ja ilman rajoja?
Itsellä on Lumenen meikkivoide jonka levitän sormin. Se on suht ohut ja pitäisi olla oikean värinen, myyjän kanssa valittu. Kuitenkaan en saa sitä koskaan levittymään tasaisesti! Jää pienet rajat jotka saa näyttämään epäsiistiltä. Ja tuntuu että toisissa kohdissa meikkivoidetta on enemmän kuin toisissa.
Pitäisikö ostaa sieni, levittyykö sillä tasaisemmin?
Myös meikkivoiteen alle levitettävä kosteusvoide tuntuu aina jäävän iholle tahmaiseksi, vaikka levittäisin sen puolta tuntia ennen meikkivoiteen laittoa! Mulla on hyvin kuiva iho näin talvisin.
Kommentit (5)
täytyy sitten ostaa sellainen seuraavaksi kaupassa käydessä ja kokeilla... Entä kosteusvoide meikkivoiteen alle, onko jotain hyvää ja edullista? Kuinka paljon aiemmin levitätte?
jolloin se kyllä levittyy tasaisesti. Ja jos jää rajoja, niin tietysti vedät ne sivuun.
Olen vuosi levittänyt meikkini sormin ja aina välillä, kuten nytkin, sienellä. Epäilen vain, onko sienestä apua, jos ei sorminkaan saa tasaista jälkeä.
Itse en laita aamuisin rasvaa ollenkaan, paitsi poskipäihin. Laitan n. 10-15 min aikasemmin, jolloin meikkikin levittyy paremmin.
Iho siis saa olla selvästi kostea enää, mutta kuitenkin sellainen, että meikki liukuu.
Mutta kyllä sorminkin pitäisi saada tasaista kun levittää tarpeeksi ohuelti - ehkä käytät sitä voidetta liikaa?
reunoille päin. Oletko varma, että meikkivoiteesi on oikean värinen?
Minulle kosmetiikkamyyjät ovat sanoneet, että sormilla ei saa tasaista.