Joillekin luuserimammoille alatiesynnytys on näköjään ainoa keino päteä. Surullista.
Huomaa täällä av:lla sektiovastaisista kommenteista, jotka ovat suorastaan agressiivisia! En käsitä miten se on teiltä pois, jos minulle tehdään julkisilla varoilla sektio, KOSKA KAIKKI MUUT terveyden- ja sairaanhoitokuluni hammaslääkäriä myöten MAKSAN ITSE! Synnyttäisinkin yksityisesti, jos vain se olisi mahdollista Suomessa.
Kommentit (29)
Vierailija:
Mieluummin vaan puukkoa mahaan, ja riskit seuraavalle lapselle, kun mami on vähän ahdistunut.
Niin tai mieluummin vaan pillereitä napaan kun mami on vähän ahdistunut!
Mielialalääkkeiden syönti on yhtä luuseri-ratkaisu kuin pelkosektiokin.
että minä teen elämässä omat ratkaisuni ja toiset tekevät elämässään toisenlaisia ratkaisuja.
Sinä sen sijaan vaikutat epätasapainoiselta ihmiseltä. Oletko millaisella lääkityksellä tällä hetkellä?
t. viestin numero 13 kirjoittaja
hohhoijjaa.
t. kahdesti hätäsektioitu
Sektiohan on tosi kivulias, kuten edellinen jo totesikin.
Olin alatiesynnytyksistä voimissani mutta sektion jölkeen heikko olo kun Hb tippui niin alas!
Todella typerä ja lapsellinen kinaaminen koko aihe, keskeskasvuista, lapsellista sanoisin!
olette tapelleet eilen klo 22 jälkeen jostain sektioista. Olisitte menneet nukkumaan!
Tehdäänkö jossain muuten ns pelkosektioita? (kysyn tätä ihan uteliaisuuttani, koska tuo kuulostaa ihan utopistiselta tehdä jotain sellaista) Itse en ole kuullut kenestäkään jolle olisi tehty sektio ihan vaan mukavuussyistä, vaan kaikki ovat tulleet tarpeeseen. Tiedän ainoastaan 4 sektioäitiä ja kolmelle heistä on tehty hätäsektio.
Synnyttäminen on naisten sotaa. Sektioäidit ovat rintamakarkureita. Muistatteko mitä rintamakarkureille tehtiin sodassa? Heidät ammuttiin saunan takana.
Minä en todellakaan pidä alatiesynnyttämistä minään naiseuden mittana. Se on vain tapa saattaa lapsi maailmaan. Ei mikään mukava tapa. Enkä usko sektionkaan olevan. Sitä en ole kokenut. Onko joku tullut naiseksi vasta synnytettyään? Voi voi.
Minä lukeutuisin mieluummin sektioäiteihin näiden keskustelujen perusteella. En halua että minut luokitellaan muita ihmisiä väheksyväksi synnytystavalla pätijäksi.
Ei sektioäiti ole säälittävä. Kyllä säälittävä on se, joka nostaa itsensä toisen yläpuolelle näin pikkuasiassa!!!
Vierailija: