Joillekin luuserimammoille alatiesynnytys on näköjään ainoa keino päteä. Surullista.
Huomaa täällä av:lla sektiovastaisista kommenteista, jotka ovat suorastaan agressiivisia! En käsitä miten se on teiltä pois, jos minulle tehdään julkisilla varoilla sektio, KOSKA KAIKKI MUUT terveyden- ja sairaanhoitokuluni hammaslääkäriä myöten MAKSAN ITSE! Synnyttäisinkin yksityisesti, jos vain se olisi mahdollista Suomessa.
Kommentit (29)
joo, olen huomannut myös saman. Eli täällä riehuvat ja hyökkäilevät sellaiset naiset joille alatiesynnytys on se elämän suuri saavutus. mitään itsearvontuntoa ei ole eikä kunnioitusta omaa elämäänsä kohtaan. alemmuuden ja mitättömyyden tunne paistaa monesti tekstistä läpi. surullista.
Jotkut eivät vaan voi sietää sitä että toiset pääsevät tietyistä asioista helpommalla kuin toiset. Siksi lynkkausmeininki.
puolustella sillä, että tottakai muut on vaan kateellisia siitä, että eivät itse osanneet mennä märisemään hupisektiota. Se kun ei ihan hirveästi vaadi, tiedättekö? Ei tartte kuin ottaa semmonen vässykkäilme naamalle ja sitten ulista, kun PE-LOT-TAAAAAAA!!!!
Miksi ihmeessä te jaksatte täällä jauhaa niistä sektioistanne? Eikö teidän elämässänne ole mitään mutua sisältöä' ?
PS. Katsokaas teillä ei ole varaa arvostella normaalisynnyttäjiä, koska te olette alapuolella. Te ette ole pystyneet johonkin täysin normaaliin.
eiköhän se ole aika lailla 50/50 kenelle se alatiesynnytys on helpompi ja kenelle sektio. Naurettavaa kuvitellakaan, että suuri leikkaus olisi aina jotenkin helpompi ja mukavampi ja turvallisempi kuin normaali synnytys.
Vierailija:
Jotkut eivät vaan voi sietää sitä että toiset pääsevät tietyistä asioista helpommalla kuin toiset. Siksi lynkkausmeininki.
Ihan samalla tavalla jotkut eivät malta oilla vaahtoamatta lapsettomille siitä, että miten paljon positiivisessakin mielessä lapsen saaminen vaikuttaa heidän elämäänsä. Ei silloin aina tule ajatelleeksi, että toinen saattaa olla esim vastentahtoaan lapseton. Yrittäkää kestää te sektioon joutuneet tai sektion valinneet, että alatiesynnytys voi olla se mieluisin vaihtoehto monelle.
Koko perheeni käy aina yksityisellä lääkärissä, joten väitän että sen verran olemme julkisia varoja säästäneet että minulle voidaan se sektio hyvin myöntää.
Peesaan ap:ta.
Vierailija:
puolustella sillä, että tottakai muut on vaan kateellisia siitä, että eivät itse osanneet mennä märisemään hupisektiota. Se kun ei ihan hirveästi vaadi, tiedättekö? Ei tartte kuin ottaa semmonen vässykkäilme naamalle ja sitten ulista, kun PE-LOT-TAAAAAAA!!!!Miksi ihmeessä te jaksatte täällä jauhaa niistä sektioistanne? Eikö teidän elämässänne ole mitään mutua sisältöä' ?
PS. Katsokaas teillä ei ole varaa arvostella normaalisynnyttäjiä, koska te olette alapuolella. Te ette ole pystyneet johonkin täysin normaaliin.
synnytys ei ole mikään saavutus. Sen sijaan saavutus on: hyvä koulutus, hyvä työpaikka, hyvä parisuhde ja huolehtiva ja lämmin suhde lapsiinsa, itsearvontunto ilman toisten mollaamista.
ja huom: monet sektioäidit ovat myös synnyttäneet perinteiselläkin tavalla.
mitä nyt vaan voi kuvitella, kun ei ole älyllä siunattu. Kuten pelkosektioidut eivät ole.
tietämättäsi törmännyt muhun ja mun käytökseeni viiden viime vuoden aikana, ja kun ei ole duunistakaan vielä potkuja tullut, niin enköhän mä osaa.
ja pelko tuli kaikesta siitä mitä esikoisen ALATIESYNNYTYKSESSÄ tapahtui.
kuinka selität tämän?
Itse sain synnyttää alakautta ja olen siitä onnellinen. Alakautta synnyttäneet saattavat joskus kadehtia sitä, jos ovat itse jääneet vaille haluamaansa kivunlievitystä, kun taas kaveri on saanut haluamansa puudutteet.
Minulla oli hyvää tuuria kun synnytykset menivät hyvin, kivunlievitykset olivat mieluisat ja toipumiset synnytyksistä olivat helppoja. Tuuria oli myös kun kaikki lapset ovat terveitä ja kaksi heistä on ollut helppoja vauvoja. Huonoa tuuria oli kait esikoisen koliikki.
Olet sellainen ihminen jonka minä haluan kiertää kaukaa enkä milloinkaan halua tutustua noin kapeakatseiseen ihmiseen.
Kuinka isot kakat sinä väänsit siihen synnytyspöydälle sitten? Tuntuu tuo kakkaamisasia olevan lähellä sydäntäsi.
Entä sitten miehesi, seisooko sillä enää kun näki sinun synnyttävän? Siitäkö tuo katkeruus ja viha kumpuaa?
Oletko käynyt keskustelemassa tästä vihastasi psykiatrin kanssa? Jos et, niin suosittelen kovasti.
" kun kerran suuren maailman julkkiksille tehdään sektioita, niin kyllä mullekin" . Luuletko sä ressukka tosiaan, että Suomessa on mitään väliä sosiaalisella statuksella siinä, pääseekö sektioon vai ei?
Yleensä ne on kyllä ne vähän koulutetut tollot, joilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin yrittää varjella vehjettään, jottei yhtä tollo mies jätä, jotka näitä turhia sektioita vaatii. Samat tyypit ei myöskään imetä kun se on ällöä ja tissit rupsahtaa.
Sen sijaan mitä korkeampi koulutus ja mitä syvemmin sivistynyt ihminen, sen todennäköisemmin tekee kuten on luonnollista: synnyttää normaalisti ja hoitaa lastaa hyvin ja rakkaudella.
Saako kysyä, mikä niin ahdistaa, että sulle pitäisi sektio myöntää? Eikö elämässä saa tuntua kipua, vai onko kummin kaiman serkun lapsellekin käynyt ihan hirveä turma alatiesynnytyksessä, ja nyt ahistaa niin?
Vierailija:
Koko perheeni käy aina yksityisellä lääkärissä, joten väitän että sen verran olemme julkisia varoja säästäneet että minulle voidaan se sektio hyvin myöntää.Peesaan ap:ta.
JA toisaalta mulla on hyvin hauskaa teitä provosoidessa ja teidän surkeille vastaiskuille naureskellessa.
Oletko sä käynyt keskustelemassa sun elämänpelostasi psykiatrilla? Siitäkö toi sun kykenemättömyys normaaliin elämään ja siihen kuuluviin asioihin kumpuaa?
Vierailija:
Olet sellainen ihminen jonka minä haluan kiertää kaukaa enkä milloinkaan halua tutustua noin kapeakatseiseen ihmiseen.Kuinka isot kakat sinä väänsit siihen synnytyspöydälle sitten? Tuntuu tuo kakkaamisasia olevan lähellä sydäntäsi.
Entä sitten miehesi, seisooko sillä enää kun näki sinun synnyttävän? Siitäkö tuo katkeruus ja viha kumpuaa?
Oletko käynyt keskustelemassa tästä vihastasi psykiatrin kanssa? Jos et, niin suosittelen kovasti.
niitä " turhia" sektioita enemmin haluaavat.
ai niin , olen myös itse sellainen. uraäiti ja sektioitu.
Mieluummin vaan puukkoa mahaan, ja riskit seuraavalle lapselle, kun mami on vähän ahdistunut.
Sen sijaan mitä korkeampi koulutus ja mitä syvemmin sivistynyt ihminen, sen todennäköisemmin tekee kuten on luonnollista: synnyttää normaalisti ja hoitaa lastaa hyvin ja rakkaudella.
Minä olen myös uraäiti, mutta en todellakaan mikään luuseri, vaan kykenevä synnyttämään. Ei ole niin pahasti jengalla asiat päässä.
Vierailija:
niitä " turhia" sektioita enemmin haluaavat.ai niin , olen myös itse sellainen. uraäiti ja sektioitu.
Mutta synnytyspelkoiset ovat vaan niin... noh, nössyköitä. Ei niitä voi naisena edes pitää. Saati äiteinä. SÄälittäviä.