Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaveri soittelee JATKUVASTI

Vierailija
25.02.2008 |

Miehellä on kaveri. Tämä kaveri on ottanut asiakseen soitella miehelleni JOKA SAATANAN PÄIVÄ ja vähintään kolmesti. Kuulostaako oudolta? No, tässä lisätietoa: kyseinen mies on perheellinen ja tuntenut oman mieheni monta, monta vuotta. Heillä ei ole suhdetta keskenään, tämän olen tarkistanut useamman kerran ja olen asiasta 100% varma. Mutta onko tyyppi jotenkin yksinäinen vai miksi hänellä on " asiaa" kolmesta viiteen kertaan päivässä?? Eikä voi edes textata, pitää nimenomaan SOITTAA ja jauhaa toissijaisista asioista kesken meidän perheen tekemisten (äskenkin olimme syömässä)..?

Minussa on varmasti vikaa ja antisosiaalisuuteni vaikuttaa ärsyyntymiseeni, mutta sietäisittekö te, av-mammat, tätä (käsi sydämellä)? Onko tämä NORMAALIA käytöstä kaverin osalta?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun perheen kesken syödään. Kännyn saa äänettömälle, pois päältä.

Vierailija
2/46 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa olisi normaali soittelumäärä minun mielestäni. Siis jos ei mitään yhteistä projektia heillä ole tekeillä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen kaveripiireissä on ihan tyypillistä soitella vähintään joka päivä, ja sen paras kaveri voi soittaa useammankin kerran päivässä. Ilman mitään tärkeää asiaa. Rasittavaa, mutta ei sitä voi kieltääkään.

Vierailija
4/46 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko sanonut että soittelu häiritsee sinua?

Vierailija
5/46 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa viikossa on kyllä normaali soittelumäärä. No nyt tuli sekin määriteltyä täällä av:lla. Täytyykin mainita miehelleni, että pari kertaa viikossa on lupa soitella kavereille. buahahahaa

Vierailija
6/46 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös afrikkalainen mies. Häntä ja muutamaa kaveriaan pahempi juoruakkoja tästä maasta tuskin löytyy. Minulla on tapana takavarikoida puhelin n. kerran päivässä...

Vierailija
7/46 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos sitä ap:n miestä ei haittaa se soittelu, vaan tykkää pitää yhteyttä..

Vierailija
8/46 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se luuri on tärinällä ja sekin inhottaa. Mies kyllä on vähentänyt vastaamistaan jos on joku juttu päällä ja ymmärtää kertomukseni siitä että hän on aina toisaalla (sen vähäisen yhteisen ajan), varatuna vaikka onkin kotona.

Vierailija
9/46 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Onhan tuo kyllä aika tiuha tahti pitää yhteyttä, mutta ehkä tosiaan ovat ylimmät ystävykset...=).

Vierailija
10/46 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan samalla paikkakunnalla, lisäksi samassa kaupunginosassa(!). Koko ajan pitäisi tuon kaverin kanssa lähteä jonnekin, pelaamaan tai jotain. Minä olen sitten kamala pirttihirmu kun sanon, ettei mies mene, jos meillä on sovittua menoa tai tahdon että olemme yhden illan rauhassa kotona tms. Nyt mies päätti että tuo kaverinsa aina meille (tähän asti ovat tavanneet muualla), jotta lapsemme (aivan eri ikäisiä) voisivat leikkiä yhdessä samalla kun isät turisevat. Periaatteessa asia ei haittaa minua, siksi sovimme että enintään kerran viikossa näin voi tapahtua.

Vierailija
11/46 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes ystäviä,kaveri suunnilleen yksipuolisesti.

Sillä ei oo ketään frendejä,ei koskaan tyttöystävääkään.Paljon vanhempi,kuin mieheni,semmonen 60v.

Tietää ettrn voi sietää sen soitteluita,raportoi tekemisiään miehelleni:"Raportoin vaan,että olen ajamassa kotiin ym.älytöntä

Vierailija
12/46 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan lomalla,ei oo päivääkään rauhaa siitä,oli lapset tai ei.

Vaikuttaa kyttäämiseltä ja hallinnalta,jos ei viikkoa pysty olee ilman miestäni.

Rakastunut vai mielisairas?

Mitä tekisitte?

Vierailija
13/46 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täysin pimeältä. Pari kertaa viikossakin herättää jo kysymyksiä.

Äijäsi kaveri kuulostaa läheisriippuvaiselta takiaispallolta.

Vierailija
14/46 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itsekin vähän samanlaisen tapauksen. Jokapäiväinen puhelinterrori.

Auta armias, jos hän ei saa välittömästi kaveria puhelimitse kiinni! Häntä itseään ei tosin saa koskaan puhelimella kiinni: hän haluaa keskittyä kuulemma perheen lapsiin täysin.

Hohhoijaa! Mutta on täysin sokea omalle käytökselleen. On alkanut ärsyttää kieltämättä.

Vierailija
15/46 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta oudolta. Minäkin soittelen kahden parhaan kaverini kanssa päivittäin, usein useita kertoja.

Vierailija
16/46 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja sen kaveripiireissä on ihan tyypillistä soitella vähintään joka päivä, ja sen paras kaveri voi soittaa useammankin kerran päivässä. Ilman mitään tärkeää asiaa. Rasittavaa, mutta ei sitä voi kieltääkään.

Kun ukko on taas sen kanssa puhelimessa, niin huuda taustalla että taasko se juoruämmä on siellä puhelimessa sulle lirkuttelemassa ??? Katso meneekö jakeluun. Jos ei, niin on kyllä idiotti.

Vierailija
17/46 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi ainakin itseäni.

Miksei laita viestiä jos on asiaa?

Vierailija
18/46 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat ystäviä, mitä kuuluu perheelle? Tietysti voitte sopia tietyt ajat kuten ruokailu klo 18-19, jolloin ei saa soittaa. Sitten mies kertokoon ystävälleen.

Vaikuttaisi järkevämmältä kuin epämääräinen suuttuminen soittojen määrästä.

Vierailija
19/46 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vähän kun meillä. Ei itseäni muuten haittaa, saa sitä turista kaverin kanssa niin paljon kun haluaa,paitsi monesti soittaa juuri silloin kun huono aika eli jos ollaan lähdössä johonkin, jolloin viivästyy lähtö plörinöitten takia. Mies ei tajua itse lopettaa ja yleensä en viitsi, mennä hoputtamaan väliin,ellei sitten ole pakko kyseessä eli ei voi odottaa, koska pitää lähteä tms.

Vierailija
20/46 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhelin pitää ottaa ruokapöytään ylipäätään ?