Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unien tulkinta

Vierailija
25.02.2008 |

Näin viikonloppuna unta jossa ekaluokkalainen tyttöni katosi. Olin unessa todella ahdistunut ja varma että lapsi oli kuollut. Tyttö ei vastannut kännykkäänsä eikä ollut kenenkään kaverinsa kanssa. Oli pimeää ja itkin ja heräsin ahdistukseen.

Äitini näki samantyylisen unen myös viikonloppuna. Siinäkin tyttäreni oli kadonnnut.

Mistä tämä uni kertoo? Osaako joku tulkita täällä unia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mietit myös, oletko hyvä äiti ja osaatko suojella lastasi. Muista, että enneunia ei ole olemassakaan. Se, että äitisi näki samantyyppisen unen, on puhdasta sattumaa.

Vierailija
2/5 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei varmasti skeptikoiklle tai niille jotka ei moisia ole kokenut.

Olen 30 vuotta totutellut faktaan että kun näen tietyn unen joku läheiseni kuolee. Asialle ei vain mahda mitään. Kauan panikoin ja ahdistuin unesta, mutta nyt näen sen ennakko varoituksena menetyksestä. Äidilläni ja isoäidilläni on ollut sama " kyky" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin mieltäni on vaivannut eroni jälkeen unet ja siihen liittyvä voimakas hikoilu yöllä. Herään usein aivan likomärkänä hiestä ja muistan nähneeni unta ex-miehestä.

Mistä voi olla kyse?

Vierailija
4/5 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli puolituttu kertomaan viikkoa ennen läheiseni kuolemaa nähneensä unen, jossa minä kuolin. Emme olleet tämän puolitutun kanssa kovinkaan läheisiä, mutta silti hän tunsi tarvetta kertoa minulle unestaan. Älykäs ja avarakatseinen ihminen. Mieheni on myös nähnyt lukuisia toteutuneita enneunia.

Vierailija
5/5 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita olla enemmän hänen kanssaan.