Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerava-Tikkurila välimaasto, paras

Vierailija
25.02.2008 |

radanvarsi paikka? miksi? rivaria haetaan....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava pientaloalue, Tikkurilan palvelut vieressä.

Vierailija
2/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä n 500 metrin päässä asemalta.

Kovin vaikuttaa " kansainväliseltä" seutu, Koivukylän kohdalla kaikki maahanmuuttajat ja oudot tyypit hyppää asemalle. Mutta olen kuitenkin saanut ihan rauhassa asua siellä, ei mitään häiriötä tai mitään mikä häiritsisi eloa. Hyvät kävelyreitit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkä n 500 metrin päässä asemalta.

Kovin vaikuttaa " kansainväliseltä" seutu, Koivukylän kohdalla kaikki maahanmuuttajat ja oudot tyypit hyppää asemalle. Mutta olen kuitenkin saanut ihan rauhassa asua siellä, ei mitään häiriötä tai mitään mikä häiritsisi eloa. Hyvät kävelyreitit.

Vierailija
4/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asun Keravalla. Viihdyn paljon paremmin täällä, vaikka " luonto" onkin kauempana tällä sijainnilla.

Jos pitäisi jompaa kumpaa suositella oman kokemuksen perusteella, suosittelisin Keravaa.

Vierailija
5/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttais kuitenkin muuttaa takaisin. Sieltä jos kämpän saat niin osta ihmeessä!

Vierailija
6/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä lähistöllä jonkinlaista rivarialuettakin löytyy, mutta kauempana radasta. Ja en tiedä luetaanko sitä aluetta enää Koivukyläksi.

-3-

Vierailija
7/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat rauhallisia, toisin kuin siinä välissä sijaitsevat paikat. Tosin Vantaalle en muuttaisi kovin mielellään, kun se kunta ei jostain syystä osaa hoitaa talousasioita ollenkaan järkevästi. Ennemmin siis itse valitsisin Keravan, jossa olen asunut aikuisena 10 vuotta (nykyisin asumme Hämeenlinnassa, jonne muutimme töiden perässä). Siellä etenkin Kurkela ja Kaleva on ihania pientaloalueita! Tosin Kalevasta on aika pitkä matka keskustaan, mutta toisaalta melkein kaikki välimatkat onnistuu pienessä kaupungissa pyörällä polkien :)

Vierailija
8/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin vantaalla rekolan aseman lähellä. Juopot pysyivät koivukylässä, mutta muuten oli ankeaa.

Nyt keravalla ja viihdytään.

Vierailija
9/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi